Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poznámka - citát nepochází z dob komunistů, ale od Woodyho Allena.

0 0
možnosti
Foto

A tohle bude v té knize?

Obsahově z toho ční jako nejdůležitější, že máte Peugeota a co se říkalo za komunistů a možná nějaký ten mnich s poustevníkem.

Nudí to dřív než dočtete první odstavec... Pro čtenáře navíc spousta nepřehledného, neučesaného textu.

Škoda.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý marketingový tahR^

0 0
možnosti
MR

M55i73l16a97n 98R55a77d67e49k

2. 12. 2013 17:33

nejak nechapu, to ze je na Google Earth vyfoceno vase auto, no a? Kdyz jde nekdo po ulici tak ho take uvidi, a vasi sousedi si asi take vsimli ze mate jine. Tak vo co go?

0 0
možnosti
RJ

Měl jsem vás rád, ale co jste se dal do holportu s Burešem...Bděte!

0 0
možnosti
Foto

Moc chutná, svádí a korumpuje. 

Jaké však je překvapení a velké rozhořčení, když se poskytovatel a pomahač sledování ostatních sám ocitne v hledáčku "Velkého bratra"... 

Připadá mi velmi humorné, když osoba pobývající ve výšinách moci a mimo dohled sledovačů najednou zjistí, že je také "sledovaná". :-)

O sledování v tomto případě se dá mluvit jen s velkou nadsázkou, ale o to víc jsem pobaven takovým moralizováním.

2 0
možnosti
ZH

Třeba šel autor do sebe, potom by ,jako znalec vnitřních struktůr, byl pro veřejnost přínosem. :-)

0 0
možnosti
Foto

"Golgle Earth" Google provozuje od r.2004. Že byste právě Vy objevil jeho možnosti a schopnosti až nyní, nemohu uvěřit.

3 0
možnosti
ZH

Fando, to mi připomíná něco o revoluci a sežranejch dětech.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik