Diskuse

Kam s ním, problém mnoha rodičů.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

byla zrušena učňovská střediska na obory nástrojař,obráběč,malíř-natěrač,zedník atd.

A když sháníte zedníka nebo malíře, nikdo z nich není vyučen,jen se to někde přiučil.A nástrojař? většinou nerozená pilník od šroubováku.

0 0
možnosti

Za mých školních let byla maturita z matematiky povinná, ale ruku na srdce, v životě jsem potřeboval maximálně sinus a cosinus, nějaké derivace a integrály už ne.

0 0
možnosti

matematika uci myslet! Kolikrat v zivote jste pouzil znalost basni Jiriho Wolkera?

0 0
možnosti

Nikdy jsem nebral vzdělání jako investici, ...možná proto dělám práci, která mne baví.

2 0
možnosti

zalezi, co to je. Ale zkuse se zamyslet nad tim, co koho bavi a jestli se tim da vzdy uzivit.

0 0
možnosti

Kdysi jsem četl: "Uplatní se u nás absolvent filosofické fakulty?" " Ano, včera mě jeden obsluhoval u McDonalda."

5 0
možnosti
Foto

Uplatnit se muze, pokud nebude mit na ocich klapky a chtit pracovat ve "svem" oboru :-)

0 0
možnosti

Problém je, že ze špatného rozhodnutí rodičů nebo studenta není vyvozena žádná odpovědnost. Nedostane práci, dostane dávky. Místo toho, aby mládě uhánělo se něčemu vyučit, něčemu, po čem je poptávka a kde je práce dost. Autor v textu těch pozic pár zmínil. Takže jsi hrdá nositelka Bc. z gender studies a prudíš na pracáku, že není práce odpovídající tvé kvalifikaci? Tak hybaj se vyučit něčemu pořádnému nebo šup s tebou k pokladně, kde kvalifikaci nepotřebuješ žádnou. Easy.

5 0
možnosti

Podle mě člověk v 15cti nemá šanci vědět, jestli ho budoucí povolání bude bavit a jestli si vydělá na chleba. Nebo aspoň já jsem nevěděl. Sice teď občas skuhrám, že by mohlo být finančně líp (vždy jsem si naivně myslel, že čím vyšší vzdělání, tím víc peněz by měl člověk dostat), ale zase dělám práci, kterou jsem dělat chtěl.

1 0
možnosti

Autor má, jako příslušník podnikatelské elity,  možnost, umocněnou jeho aktuální pozicí zákonodárce, popsaný stav věci změnit, nebo se o to alespoň pokusit. Blog nestačí.

1 0
možnosti

ta zmena ale muze zacit u lidi - zejmena studentu. Proc se lide hrnou na takove obory, jako gender studies, evropska studia atd.? Proc je mezi studenty a uciteli takovy odpor k maturite z matematiky a statni maturita klesla na nizsi z tech puvodnich dvou urovni? Napriklad maturitu z matematiky by mel z pozitivnim vysledkem zvladnout devatak zakladni skoly, podle toho, jak je ted postavena.

2 0
možnosti
Foto

Lendl, Jágr, Kvitová lidstvo neživí. Necpěte nestudijní typy do středních a vysokých škol, ale dejte jim užitečnou kvalifikaci v produkčních profesích. Bude vás to stát méně peněz a oni najdou zajímavé a smysluplné zaměstnání.

8 0
možnosti

Dal jsem plus. Je to správný názor. Akorát nesouhlasím se slovem nestudijní typy. Dnes se většinou jedná o líné děti. Děti, které nerady namáhají své mozky. Každý z nás si rád hraje, ale dnešní děti, díky mobilům a tabletům si hrají jednostranně a návykově. Studium je většinou bolestivé a odříkavé a nelze to nijak změnit. Děti, které nerady namáhají své mozky, se uplatní v manuálních povoláních. Slovo produkční se mi líbí více.

4 0
možnosti
Foto

Řešení je jednoduché.  Zrušit povinnou školní docházku a školství kompletně zprivatizovat a odstátnit.  Bohužel jsme jen lidský dobytek a naši chovatelé nám tohle nedovolí, protože by nás nemohli v souladu s národním programem vzdělávání a bílou knihou (kdo neví, oč jde, tomu doporučuji vygooglit si), kde se píše o takzvaných klíčových kompetencích, což je šest základních principů, ke kterým mají všichni učitelé povinnost své studenty vést, indoktrinovat.

3 9
možnosti
Foto

Vy jste opravdu cvok. Jeďte se podívat do zemí, kde povinná školní docházka není ...

2 2
možnosti