Diskuse

Doba krizí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Každá krize jednou skončí? Ale kdy? dožijeme se toho? A co naše děti?

Nejhorší na tom je ta dnešní nedůvěra lidí v nic a v nikoho... Pesimismus. Jinak karma.

2 0
možnosti
JM

J80a10n 90M56a24r74e56k

1. 2. 2024 5:52

Mluvit (či psát) o dnešní době jako o době krizí je trochu pošetilé. Co jsem na světě (85 let) se stále píše o tom, že jsme v krizi. Už i TGM blahé paměti v devatenáctém století napsal spis ČESKÁ OTÁZKA A NAŠE NYNĚJŠÍ KRIZE. mám tu knihu tady před sebou...vydavatel ČIN roku 1932. A takový vzdych či lament, který zde vyjádřil pan Jiroudek ...Kam se ten svět řítí???? Nikam se neřítí. Je stále stejný a jak už před dávnými lety psal Jan Amos Komenský...že svět ve zlém leží. Ve zlém ten náš svět ležel před sto, dvěma sty, tisíci a já nevím kolika ještě lety. Kdysi jsem někde četl, že jeden z nejstarších písemností, pocházejícím z pátého tisícietí před Kristem naříká...Už to není jak to kdysi bývalo. To říkávala i moje babička a to byla moudrá žena.

1 0
možnosti
LP

Pane blogere, LEŽ NENÍ NÁZOR.

1 0
možnosti
Foto

Kam ten svět se řítí? Laik žasne, odborník se se diví. A není divu, že mnozí na to až civí. Co s tím? Kýho výra! Snad neskončí to v riti.

Zdroj: https://jiroudek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=811811

1 0
možnosti
Foto

To není náhoda, že média oblbují lidi podružnými záležitostmi, ze kterých se nakonec stávají velká témata.

3 0
možnosti
JJ

Ano, každá krize pomine. Ale utěšovat se tím je velmi, velmi ošidné. Ty velké krize totiž často končí nějakou revolucí, nebo válkou. A ne každá revoluce je sametová a je jisté, že každá válka je hrozná. Někdy se z ní stává i válka světová. Dnes by to mohla být i válka nukleární. To jsme tady ještě neměli.

Blog dobrý, jen mi v nějak uniká váš názor na to, kdože jsou ti "populisté" a kdo to s námi myslí reálně a pragmaticky dobře. Jednoduše řečeno, docela by mne zajímalo, za koho teď kopete, pane Pilný?

4 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik