JP

Jevu v blogu popsanému se říká Dunning-Krugerův efekt.

Foto

Dobrý text, asi každý i sobě máme nějaké mínění, ale prověří ho až konkrétní situace, kdy se má naplnit

Foto

Když začne kurs cizího jazyka je třída plná nadšenců přesvědčených o tom, jak rychle se cizí řeč naučí. Na začátku 2. ročníku je jich třetina - když to dobře dopadne.

ZV

Panebože co se to děje,již podruhé v krátké době s vámi souhlasím

Foto

Pěkné shrnutí, krátce by se to dalo napsat - blbec o sobě nepochybuje.

Foto

Moc se mi váš textů líbil, zejména pro váš byť krátký, ale přece jen pobyt ve vládní funkci. Beru to jako vzácně ojedinělý projev reflexe člověka s přímými zkušenostmi (byť krátkými) z vysoké funkce, s nepochybně mnohými důvody a zkušenostmi promítnutými do blogu.

Neberu to jako kritiku současné vlády, opravdu ne. Mně to pasuje v podstatě na všechny dosavadní vlády od Klause, přes hvězdného Kalouska po dnes nejvíce "excelujícího" Jurečku. Extrémní z tohoto pohledu byla minulá vláda u níž snad ani nemá cenu počítat obměny ministrů.

Za váš exkurz díky, teoreticky velmi dobré, škoda absence průniku do reality, ale to už bych asi chtěl moc, to se u nás nenosí.

Foto

Autor je bezesporu ,,bedna" a ,,formát" což nemyslím nijak pejorativně. A také vnímám to, co zmińuje v ,,záhlaví". ANONCI. i na jeho novou knihu

Foto

Autor možná opomenul zmínit se i o profi slepotě

Foto

Vlastně neopomenul, viz. již na počátku blogu autorem uvedeno: ,,falešný pocit kompetence je až diagnóza"

JV

Za covidové hysterie, kdy se mávalo tisícovkami nadúmrtí měsíčně, jsem já a mně podobní, často argumentovali tím, že po odeznění covidu dojde k vyrovnávání stavu a bude umírat méně lidí. K tomu počínaje únorem 2023 skutečně došlo. Nikdo neví, proč se to zrovna v únoru zlomilo. Jedna hypotéza je, že to souvisí s odezněním negativních dopadů očkování. Ostatně mně je 68, očkován nejsem a přežil jsem, zatímco drtivá většina loni zemřelých byla očkována. Statistika se nehodí do krámu, poučení z covidu, na základě dat, žádné! Kdo měl pravdu? Já, který jsem přežil nebo ti jednodušší a poddajnější, kteří se nechali očkovat a zemřeli?

  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik