Ivan Pilný

Milion věcí, které mne baví...

21. 09. 2011 8:33:09
našel jsem na internetu mnoho, možná až příliš mnoho, textů o tom, co koho naštve, dokonce až s...

Nebudu teď komentovat, že většina informací tohoto druhu je psána v češtině. Nechtěl bych žít život člověka, který systematicky sbírá věci, lidi a události, kterého ho s..ou, tak, aby jich měl alespoň tisíc. Při mé ojedinělé návštěvě jich bylo 203. Další píší o deseti věcech, které naštvou při sexu, jednání se ženami nebo šéfy....

Vím, že jdu proti proudu a to, že v životě existují i ti, které něco baví, mi nezaručí ani desetinu čtenářů, kteří prochází a komentují výše uvedené stránky a texty. Je mi to celkem fuk. Baví mne falešně zpívat v autě, když někoho miluji. Baví mne na něco nebo na někoho se těšit. Mám rád dobré vtipy, rád se směju. Sbírám chytré citáty. Těším se z jiskřiček, které občas mezi mnou a lidmi, s kterými se stýkám, proběhnou. Rád potkávám lidi, kteří mají nějaký cíl a jdou za ním. Mám rád dobré jídlo a těším se z dobrého vína. Raduji se, když porazím v tenise svého souseda, který to hraje stejně mizerně a rád jako já. Koukám na hezké holky, nejraději na jaře. Ocením, když se mým dětem povede něco, co jsem nečekal. Kvituji s povděkem, když zjistím na bankovním výpisu, že moje žena už týden nepoužila kreditní kartu. Těším se ze svého nemožného svetru, který už dávno vyšel z módy. Běhá mně mráz po zádech, když čtu úžasnou knížku nebo sedím v divadle. Jiskřičky v očích, které občas vyvolám při svých přednáškách mně dělají dobře.

Ano i já mám dny, kdy mne neustále někdo žádá o peníze nebo prohlížení beznadějných projektů. Nezdravě se naštvávám na poště a stoupá ve mně adrenalin nad výkonem číšníka v restauraci, který mne totálně ignoruje. I já potkávám na silnici lidi, kteří si tam řeší svoje mindráky. Také občasné srážky s blbci jsou neodvratné. Šílím nad věcí, kterou jsem si pod tlakem marketingu koupil a která ovládá mne místo abych ji ovládal já. Štve mne, co si přečtu v novinách.

Přesto všechno navlékám barevné korálky toho, co mne baví. Možná jich ještě není slibovaný milión, ale snažím se. Mávám rukou nad věcmi, které mne občas s...Prostě žiji a bavím se. Zkuste to se mnou, náladu a atmosféru v české kotlině to určitě nezhorší. Hezký den!

Autor: Ivan Pilný | karma: 40.86 | přečteno: 5537 ×
Poslední články autora