Ivan Pilný

SE má dovolenou.

9. 09. 2013 8:16:44
Děkuji za zájem všech, kteří čtou nebo dokonce komentují mé knížky, blogy a články ať už negativně nebo pozitivně.

Omlouvám se, že zřídka kdy mám čas odpovídat, tak to teď zkusím napravit.

Po dlouhém uvažování jsem vstoupil do politiky a tím některé z vás asi zklamal, jiné potěšil, někteří mi možná vyčtou následování zvoleného hnutí. Co mne k tomuto kroku vedlo?

Řada z nás ví, co by se mělo změnit, jak by se to mělo změnit, čím by se to mělo změnit. Mám špatnou zprávu, SE má dovolenou a v politice už zatraceně dlouhou. Nezbývá než SE nahradit nebo mu alespoň pomoci. Na to je bohužel nutné vstát z pohodlného křesla a vyrazit se svou kůží na trh. Ne napůl oblečený, napůl svlečený, na půl na koni, napůl pěšky jako chytrá horákyně, kterých je u nás docela dost a nejen v politice. Nesmí to být cesta za prebendami a koryty nebo korýtky. Nevybíral jsem si podle nálepky, i náš mozek má dvě hemisféry, pravou a levou a ty se spolu neperou ale spolupracují, jinak bychom nepřežili. Vybral jsem si podle lidí. Věřím, že jsem našel společnost zkušenou, úspěšnou, čestnou, normální a lidskou. Lidi, kteří usilují o stejné hodnoty jak vy i já – bezpečnost na ulicích, spravedlnost rychlejší než boží mlýny, kvalitní vzdělání našich dětí, které jim zajistí trvalou práci, příjemné životní prostředí, pomoc lidem, kteří to potřebují a úctu a zajištění kvality života ve stáří. Jsou to hodnoty, po jejichž obnovení volal i nastupující papež.

Jsme v demokracii, můžete se do nás pustit a nenechat na nás chlup suchý. Neprávem i právem, i dobrý křesťan spáchá denně nejméně sedm hříchů. Můžete nás volit nebo dokonce podpořit. Ať už se rozhodnete jakkoli, nehledejte populistická hesla, nehledejte ukazování prstem, kdo co zavinil, hledejte lidi, dívejte se do budoucnosti. Cestou k ní bude hodně puchýřů, vyskytnou se slepé uličky a slabším budeme muset pomoci nést batoh.

Ale věřte, ANO bude líp!

Váš Ivan Pilný

Autor: Ivan Pilný | karma: 18.71 | přečteno: 979 ×
Poslední články autora