Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

carolusI

8. 2. 2011 22:51
Na takový

růžový optimismus je třeba se přehoupnout přes 10 milionů. Pokud jste pod touto hranicí, tak si s optimismem moc nezahrávejte. Měli by vás za vola.;-D

0 0
možnosti

vena65

8. 2. 2011 17:24
Děkuji za váš pohled na svět.

Je dnes vzácný. Často si připadám jako blázen, když se uprostřed zamračeného davu usmívám.

0 0
možnosti

Matyas Sandorf

8. 2. 2011 16:50
Pane Pilný,

před 20 lety jsem vzal osud do vlastních rukou a za tu dobu jsem se propracoval téměř k chudobě.

A nemyslím si, že je chyba jenom ve mně. Z velké míry za to mohou objektivní příčiny, zejména z politických kruhů.

0 0
možnosti

vena65

8. 2. 2011 17:26
Re: Pane Pilný,

Připustíte -li si, že za vaši chudobu mohou "objektivní příčiny" pak se z chudoby nedostanete.

0 0
možnosti

dampfer

8. 2. 2011 13:27
Samozřejmě

máte naprostou pravdu-- ve všem, škoda, že člověk jako jste Vy se nemůže stát v Česku osvíceným monarchou. Režim tzv. demokracie dosloužil, protože 75% lidí hlasuje špatně-- jen, aby se měli dobře, bez ohledu na vlastní zásluhy a přínosy. Všichni touží krást těm pilnějším, taková demokracie je na nic a na ho....

V kolébce demokracie- Řecku, měl volební právo vždy jen ten, kdo platil daně!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik