Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bizard

2. 3. 2011 12:05
vskutku objevné

0 0
možnosti

jarinka

28. 2. 2011 14:17
Ani si neuvědomujeme,

že mít neustále zapnutý mobil, být neustále dostupný, nás značně omezuje a za nějaký čas se to možná projeví na našem zdraví. Já osobně si mobil na výlety už s sebou neberu. Pokud jdu sama, tak ho beru pro případ úrazu, ale nezapínám. Naučila jsem se také vypínat ho brzy večer. Zprávy nebo esemesky, které přicházely pozdě večer, byly většinou neveselé a blbě se po nich usínalo. Ve svém úsilí budu pokračovat a množství času mimo linku budu zvyšovat. Snad. Žádné - co kdyby někdo něco potřeboval.  Pokud má někdo něco důležitého, ozve se později anebo to vyřeší jinak a beze mě, pokud má někdo nějakou blbost, například reklamu, tak se ráda obejdu. :-) 

0 0
možnosti
MN

Ewerell64

28. 2. 2011 10:06
A k tomu ještě reklama složená z max. 0,8s dlouhých záběrů.

Pár let po revoluci jsem si myslel, že reklama mě má upozornit na nějaký výrobek. Teď 80% reklam považuju za otravný hlukový a světelný smog, který mě akorát otráví. Asi už stárnu, je mi 47...:-/

0 0
možnosti
PTMU

Politici to myslí upřímně

28. 2. 2011 10:05
Záleží na lidech...

Já tedy nevím, koho máte kolem sebe, ale já znám plno lidí, co vypínají mobil, IM zapínají jen v případě potřeby, co nenosí sluchátko na uchu při víkendovém nákupu v supermarketu, co vypínají mobil při rodinném výletu. CO se dokážou soustředit na práci (a na život) bez vyrušování telefonem nebo jinou technikou ;-D

-

Záleží, zda máte vedle sebe zaslepené fanatiky, co musí být neustále online, co si neustále čtou emaily na mobilu a musí každému hlásit nesmysly přes twitter, co si myslí, že jsou nepostradatelní a že není možno pár hodin počkat.

0 0
možnosti
LB

Lucie Paceltová

28. 2. 2011 9:28
Dobrý postřeh

Máte pravdu. A diagnózy jevu, který jste popsal, lze najít celkem zřetelně nejen u dospělých, ale i u tisíců dnešních dětí. Jsou to ta extrémně vysoká čísla všech dys- poruch, spojené s hyperaktivitou. Naše mozky zkrátka nejsou na zmatky a neustálý překotný přísun často planých informací stavěné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik