Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

11. 3. 2011 15:03
Já bych si dovolil nesouhlasit

První věc je že jsou různé druhy humoru-předpokládám že jako adekvátní  nebudete uvažovat,když se byznysmen za břicho popadá jak se mu povedlo okrást nebo podvést zákazníka-klidně před ním, protože to je přesně podle  zákona.A stejně tak asi nebude to pravé, když bude zákazníka či podřízeného urážet či psychicky deptat krutými či urážlivými vtipy,či sarkasticky zostouzet před ostatními. OK, tohle ponecháme stranou.

Horší je, že se domnívám že právě příručky pro manažery humor v byznyse moc nedoporučují.Ono při obchodním jednání nevíte koho máte před sebou a jaký má smysl pro humor,co ho může urazit (neznáte obvykle jeho zdravotní stav,rodinné poměry,sociální cítění,politickou či náboženskou příslušnost,záliby....)-kterýkoliv citlivější vtip může způsobit bouřlivou reakci. Raději se držet neutrálních témat a pomalu sondovat-nejenom při obchodním jednání ale i při řízení kolektivu.

Vtipkování bych doopravdy nechal až do intimnějšího  kolektivu,třeba při nějaké podnikové sportovní akci..

0 0
možnosti
L

lajika

11. 3. 2011 14:51
he?

"humor pomáhá komunikovat špatné zprávy..." cožeto prosím? A dělá humor něco podobného i v češtině?

0 0
možnosti
PH

petrph

11. 3. 2011 16:11
Re: he?

Asi předpokládám že při špatné zprávě třeba když manager rozdává výpovědi, tak se u toho všichni dosyta zasmějí a zavtipkují...

0 0
možnosti
K

krosita

11. 3. 2011 14:45
jak šířit dobrou náladu,

když šéf ráno přijde a vypadá jak čerstvě vykopaný hrob. je na pěst a jakékoliv pokusy o srandu hned v zárodku likviduje. ve firmě je nálada jak v pohřební službě. a přitom je tam většina srandistů

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik