Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

krakra

3. 4. 2011 18:47
Den D

Ten pořad perfektně ukázal jak je trading u nás stále neznámej pojem.

Pan Pilný si myslí že to co nezná neexistuje.

0 0
možnosti
EN

EMS

30. 3. 2011 12:30
Média

Pane Pilný a to vám takováto pravda o médiích došla až teď???? To snad ne?!

0 0
možnosti
T

tatar.

31. 3. 2011 8:31
Re: Média

já myslím, že ne, že o tom jen napsal.

0 0
možnosti
V

Vikiš

29. 3. 2011 17:13
Docela hezky se to čte.

 Máte to u mne.

0 0
možnosti
JV

Vyc

27. 3. 2011 23:24
POP MEDIA

Doufám ale, že alespoň iDNES dopadá z těch všech POP médií nejlepé .... Doufám.

0 0
možnosti
L

luk.p

28. 3. 2011 21:00
Re: POP MEDIA

Řekl bych, že bez ohlednu na tento článek, je idnes.cz bulvárem nehrubšího zrna, srovnatelný s bleskem. Zajímevá je někdy sekce blogů a reakcí lidí, kteří si v nich nepotřebují dokazovat jací jsou chlapáci, ale věcně podebatovat.

0 0
možnosti
T(

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

25. 3. 2011 11:34
Trapná show hodná NOVY ale ne ČT

Několik tzv. investorů, kteří si myslí, že sežrali šalamounovo h. tam tepou chudáky vynervovaný žadatele o investici. Jo občas se najde chytrolín, však i v superstar maj hvězdnou pěchotu, to je všecko zrežírovaný...  K tomu patří obligátní dávka arogance, kterou předváděla naposled ta brunetka (Bérová?), viz. "moje konzultace stojí 3000 EUR na hodinu" a "hned půjdu a koupím několik helmiček kamárdkám = vypláznout osmičku je pro mě jako koupit rohliky" blabla. Tady autor vyteče jak malej kluk a radši odejde a ještě si stěžuje že zrežírovaná reality show je skutečně zrežírovaná reality show .... To je pořad pro Novu a informvoat o tom by měli primárně deníky Blesk a Aha... :-P  

0 0
možnosti
VC

vena65

25. 3. 2011 18:37
Re: Trapná show hodná NOVY ale ne ČT

A že tu trapnou show tak sledujete?

0 0
možnosti
FD

Falešná demokracie

25. 3. 2011 11:17
Jde o vysokou politiku

Manipulace davem je pravým smyslem médií. Smyslem médií přece není informovat občany, ale prodávat zmanipulované voliče (a samozřejmě také spotřebitele) rozhodujícím finančním skupinám, které ovládají hospodářství a politiku.

Ta komedie (řecká lež, klip "Přemluv bábu", dehonestace Paroubka ...) před loňskými volbami je přece jasným důkazem vlivu médií a jejich prodejnosti. Proto například ty neustálé útoky na veřejnoprávní televizi a televizní poplatky.

Pokud chceme chránit demokracii, je nutné o těchto věcech veřejně diskutovat a poukazovat na politické pozadí.

Právě od veřejně známých lidí máme právo takovou diskusi a otevřenost požadovat. Je vlastně jejich ostuda, že to už dávno nedělají. Co vlastně dělají naši "humanisté" a "intelektuálové"?

Je to i velká ostuda minulého a současného prezidenta.

0 0
možnosti
RV

Joe77

25. 3. 2011 11:15
Naprosto souhlasím

S Vašim názorem, pane Pilný, se plně ztotožňuji. Média bez výjimky schematizují události tak, aby vyzněly jednoznačně. Používají křesťanské hodnoty a podle nich je realita zkreslována. Všichni lidé, i ti, kteří v tyto hodnoty nevěří, nebo jsou k nim lhostejní, jsou pod neustálým tlakem takto zjednodušovaných událostí. Inspirace přichází z USA, které má v ústavě zaneseno: ,, In god we trust" . Tato křesťanská víra je poté zneužívána k omezování svobody. Například v USA, pokud byste pracovali jako lékař a nechodili v neděli do kostela, nebudete mít ani jednoho pacienta.Tato ideologie vede k duševní unifikaci obyvatel a je hlavním nástrojem ovládání obyvatelstva politickou mocí.

0 0
možnosti
PK

chicocheco

25. 3. 2011 10:56
No,

a teď si to převeďte na situaci v Libyi. I takoví mocnáři z NATO a RB OSN pravděpodobně věděli většinu informací (před vydáním rozhodnutí o válce) z médií a videí na youtube. Samozřejmě řádně překroucených. :-/ Mají svoje zpravodajské služby, ale co se dělo před měsícem v Libyi, to nejspíš nevěděly pořádně ani ony. A teď tleskáme "svým" agresorům.

0 0
možnosti
GG

gall4

27. 3. 2011 15:06
Re: No,

Tak to je hodně naivní si myslet, že tajný služby věděj prakticky to samý, co lidi z Youtube ;-D

0 0
možnosti
S

Samboush

25. 3. 2011 10:27
A přesně proto se nekoukám na Den D

Parkrát na začátku jsem se o to pokusil , ale nebylo to co jsem od veřejnoprávní TV čekal. Abych řekl pravdu, čekal jsem něco víc edukativního pro diváky. Tohle handrkování jak někde na tržnici, je možná pro někoho zábavné, ale moc užitečných rad se člověk nedočká. Podle mého  názoru to Den D řadí na show typu superstár. Kdy se na to lidi koukají, že někdo ze sebe dělá blbce.

A ještě ke všemu to jak si svůj mediální obraz buduji investoři. VYpadá určitě dobře když investuji do něčeho potřeného, ale těžko říci jestli to je pravě kvůli tomu obrazu, nebo opravdu z nějakých osobních pohnutek.

Jinak souhlasím stím, že informací je všude s dovolením jako "hnoje" a v dnešní době, než informace samotné, je důležitější jejich racionální třídění a souvislosti.

Z tohoto důvodu je třeba těžit informace ze zdrojů kde je procento informací,alespoň na takové úrovni, že se to třídění a hledání souvislostí vyplatí. Vždycky to je otázka osobních preferencí a poměru cena/výkon. V TV, Netu i businessu. 

0 0
možnosti
DB

Divá Bára

25. 3. 2011 10:02
Práce novinářů

Dobrý den,

už nějakou dobu si říkám, kam má člověk chodit pro informace o dění. Nelíbí se mi už dlouhodobě, jak jsou předkládány jakékoliv zprávy. Nejsou sdělená vlastně podstatná fakta, ale okamžitě se dovídáme závěry. Je nám hned vnucována pravda bez informací. Bez pohledu na věc z různých úhlů. Přijde mi, že novináři už nesplňují svá poslání. Chybí prostor pro mne, vyhodnotit si informace sama. :-/ Chybí mi nestranost, znalost daného tématu jak píšících novinářů, tak z tv.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik