Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

daisyflower1234

26. 7. 2011 16:36
Není bakalář jako bakalář, už aby to v Česku pochopili

Nemyslím si, že je důvod uvádět tituly jinde, než v pracovním styku. I když z receze jsem si ho dala na zvonek:), ale k věci. Nechápu, proč se titul Bc. znevažuje.

Za prvé, existují náročné obory (matfyz uk atd.), kde většina lidí opravdu na tento titul studuje déle, protože studium je náročné a bc. dokončí třeba za 5 let a je úspěch, že vůbec tuto těžkou školu dokončili. A proč by se měli stydět?!? Znám mnoho lidí z ftvs UK nebo pajdy na regionální univerzitě, kteří mají mgr. titul za 4 roky, což je doba na kterou jsou akreditované některé bakalářské obory(některé obory na ČVUT). Navíc každá škola má různou úroveň, státní zkoušky na některém bc. studiu jsou rozložené do jednotlivých ročníků, protože se nedájí zvládnout najednou a mnoho bakalářských prací z mnoha prestižních škol jsou kvalitnější, než diplomky z jiných. Navíc, na práva na Harvardu se studuje 3, max.4 roky a to jsou pro pro vás také nedovzdělaný blbci?:):)

0 0
možnosti

AxelSpringer

22. 7. 2011 16:32
bakalářská práce

>Bakaláři, soudě podle zkušenosti mé nejmladší dcery, nemají v bakalářské

práci mít vlastní názor, mají dokázat, co se naučili, tedy

odmemorovali.

Zřejmě nějaká individuální špatná zkušenost - já mám ve své bakalářské práci svůj názor, hodnocení, eventuálně mám možnost vybrat si vlastní téma, tak abych psal o tom co mne zajímá, popř. co bych chtěl zkoumat.

0 0
možnosti

velky bratr

30. 6. 2011 19:22
Systematicka lobotomie skolstvi

Ono jde hlaven o to, ze statostrana nezavisle na tom, ktera jeji frakce zrovna drzela MS a mistni organy, systematicky likviduje kvalitni statni skoly jednu po druhe. Jedna se zjevne systematicky proces, kdy dochazi k bezduvodnemu slucovani a ruseni skol po dlouhotrvajici cilene buzeraci nekonecnymi kontrolami vseho porad dokola. Myslim, ze se jedna o jeden z nejzarnejsich prikladu toho, ze tu nemame zadnou pravici a levici, zadne rozdilne strany v parlamentu, ale jen kabaret, ktery sleduje jeden spolecny cil.

0 0
možnosti

Johnny Ferpo

17. 6. 2011 14:06
Škola není úplně nejdůležitější

Jde hlavně o praxi - co člověk umí a komu je přínosem.

0 0
možnosti

velky bratr

30. 6. 2011 19:24
Re: Škola není úplně nejdůležitější

Jojo, a jak snadne je takoveho cloveka zblbnout. To je uplne nejdulezitejsi, protoze dokud je ten zednik premyslivej, nenecha si nakukat socialisticky pitomosti, jakmile se jeho dovednosti atrofuji na stavbu domu, je z nej idealni otrok. Co z toho je pro vladu vyhodnejsi?

0 0
možnosti

Zla Lopata

15. 6. 2011 21:27
ja bych radeji stupnoval

hloupy, hloupejsi, odborar

0 0
možnosti

medick

15. 6. 2011 13:30
bohatý táta, chudý táta...

víte jak kto je? bohatý táta dá děcko na univerzitu i když je mentálne retardované... a ono tu školu doděla, že ano... protože penízky se hodí, že ano...

0 0
možnosti

almoqbil

15. 6. 2011 15:32
Re: bohatý táta, chudý táta...

Takže váš táta je/byl bohatý, co ;-D

0 0
možnosti

prdly

15. 6. 2011 12:17
Pěkné shrnutí, ale jen kritika a vágní nástin řešení

Samozřejmě, že hlavní příčinou jsou finance a nekompetentní přerozdělování do kapes kamarádíčků (100% dotace soukromých škol bez přidané hodnoty), ale podstatné je politikaření = honění statistik. Je to stejné jako s efektivitou podniků v 90. létech. U jakékoliv statistiky je podstatná metoda sběru dat. Jestliže v případě podniků se místo jen výrobních částí započítávaly i všechny podpůrné provozy včetně kantýn, tak je logické, že výsledné číslo je neporovnatelné s těmi "západními". Dnes je mnohdy výkonnost podniků daleko horší, ale "ekonomicky" jsou na tom "lépe".

Co se týká školství, tak se honí evropské statistiky vzdělanosti, ale neřeší jakou strukturu kde jaký stát má a za jak dlouho oněch čísel bylo dosaženo. Podstatný je jen nějaký údaj, např. počet maturantů v celé populaci. Jestliže u nás měla maturita vyšší úroveň a populačně silné ročníky s ní měly "problémy", tak nyní s populačně slabými ročníky ty absolutní čísla nejsme schopni doplnit. To pak vede k paradoxu, že...

0 0
možnosti

Linde CZ

15. 6. 2011 10:58
Nejak se mi do toho nadpisu porad chce doplnit ''odborar''

:-)

0 0
možnosti

prdly

15. 6. 2011 11:24
Re: Nejak se mi do toho nadpisu porad chce doplnit ''''odborar''''

Protoze predpokladam, ze byste jej chtel doplnit na konec, predpokladam, ze uz jste na stupni bakalar a citite, ze je to na vas moc :) Ale nerad bych se zamotaval do ideologie a tridniho nepratelstvi. Tohle jsem uz zazil :(

0 0
možnosti

jyyyj

15. 6. 2011 0:36
Také jste si FŠIML a napsal....

Na rozdíl ode mne.

Čerstvý maturant nebo bakalář možná i Mgr. atp. ... dnes přichází k budoucímu možnému zaměstnavateli a nechce pracovat, chce zaměstnat a většinou nic neumí. Také jsem prošel šokem po škole ze zaměstnání, asi jako každý.

Pisatelé učebnic a skript jsou placeni od písmene, ne od myšlenky a zdá se mi, že  že čím dál víc písmen musí napsat. Když jsem se dávno tomu učil a předmět mne zaujal, nečetl jsem jenom někým podtrhané řádky a naopak. Žil jsem před pár léty se studentkou (dnes MUDr.(Bc. dělala od 4.do 6.)) a nahlédl občas do jejích učebnic, zrno se hledalo docela těžkce. Na srazu jsem se od spolužáka dozvěděl, že jsem většinu ročníku se svinutým jeho vyobrazením na mlácení do dutých hlav donutil pochopit Krebsův cyklus a biochemii - alespoň tak, aby jí prolezli. Nevěřím, že ji někdy někdo z nich použili. Lékař musí umět víc, ale..

Vaše myšlení je krásně ucelené.... 

0 0
možnosti

Dark5

14. 6. 2011 10:34
Stejne jde jen a jen o penize...

Problem VS je ve financovani. Penize jsou za studenta, za kus. Je uz jedno jestli je chytry spatny nebo na to vubec nema a s cim tu skolu opusti. A tech horsich je bohuzel samozrejme vice nez tech dobrych. Takze skoly a katedry bojuji o studenty tak, ze jim zjednodusi zkousky, uberou praci, cimz jich nalakaji vice a tim ziskaji penize. O penize jde stejne az v prvni rade.

Na druhou stranu se studentum nelze tak uplne divit. Kdyz tu skolu vyleze, tak nabidka zamestnani je vselijaka a bude se vetsinou pohybovat kolem prumerneho platu (pokud zrovna nedelal IT nebo Ekonomku). Kdyby ty roky drepel nekde na urade, ma ty samy penize a o kvalite a odpovednosti se ani nemusel dozvedet.

V zahranici kdyz udelate prestizni skolu, tak je o vas zajem a s platem je to nekde jinde. U nas je temer jedno co vystudujete, protoze dobra prace je povetsinou stejne obsazena pres kamaradicky nebo korupci a ne pres kvalitni vzdelani (napr. nekteri plzensti pravnici by mohli vypravet). A o tom to cele je.

0 0
možnosti

Antonín, topič

14. 6. 2011 11:21
Re: Stejne jde jen a jen o penize...

No a jak chcete financovat vysokou školu jinak, než od kusu? Je zajímavé, že nejprestižnější školy světa jsou také financovány od kusu a k uvedenému chování se snižovat nemusí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik