Děkujeme za pochopení.
xs123
Plácání o ničem
takové ty ideje, že se sami od sebe zlepšíme, že děti povedeme k tomu nebo onomu, to už hlásali komunisté. Co je to opravdu dobrá škola? Mohou i ty retardované děti absolvovat "opravdu dobrou školu?" Nebo děti, které nejsou geniální, nemáme dávat na opravdu dobrou školu, ale na nedobrou školu? Proč nemáme všechny školy opravdu dobré? Já vám to řeknu jasně: dokud o školách budou rozhodovat úředníci, tak se nic nezlepší. Nabádat tady národ, aby se v duchu ideálů zlepšil k obrazu vašemu, je blbost.
Dan_C
Ministerský seznam
dovedností, které by měly ovládat děti na konci základní školy, vypadá možná jako scénář nové frašky autorů Lábuse a Čtvrtníčka, avšak shoda podmětu s přísudkem do něj neoddiskutovatelně patří, pane Pilný. (viz Vaše děti by měli ovládat...;-)
Dědek Plesnivák
Re: Ministerský seznam
To byl můj úplně první příspěvek do diskuse a docela pěkně jsem to schytal.
freeride
rozdíly na VŠ, názory sem
muj nazor je zase takovy, ze clovek muze byt mnohem pouzitelnejsi s obycejnou VS..oproti Oxfordu a jinym "prestiznim" skolam..tohle bude asi slozitejsi tema, ale neverim tomu, ze by ti lide umeli neco vic... Pokud mate zkusenosti z českych a jinych evropskych nebo svetovych skol prosim viz nize
Rad si prectu nake reakce prave na toto téme: Rozíly mezi VS po svete. diky
josefbad
Re: rozdíly na VŠ, názory sem
co je to "obycejna VS"? Je to UK, nebo nejaka obskurni, napr. Univerzita Jana Amose Komenskeho?
Ja bych tedy rozdil mezi Oxfordem a UK videl. Minimalne v pristupu studentu i vyucujicich. UJAK apod. nema cenu vubec komentovat.
noboty666
sQely recept pro nase skolstvi
Asi se take budu ucit cizi jazyky tak, ze si kazde slovicko najdu behem minuty na internetu. Zaruene budu mit uspech ...
Pro prirodu, proc je tady KAZDY odbornikem na skolstvi?
lokutus
Re: sQely recept pro nase skolstvi
Zajímavá ukázka autorem popsaného individua, které nechápe jednoduchý psaný text.
Mickehu
Veďte příkladem
Dobrý den.
Jednoznačně souhlasím s analýzou dnešního školství (a jakou účastník vím o čem mluvím), nicméně: Vy jakožto význačná osoba zdejší "české kotliny" máte sice zajímavý, pravdivý a opravdu ne ojedinělý názor, ale proč jsem si nevšiml činů? Já jakožto student mám možnosti, jež jsou velmi omezené, projevit se, ale šanci na reálnou změnu opravdu není možné iniciovat odspodu. Proč se tedy neangažujete činy a neměníte dnešní styl vzdělávání něčím víc, než slovy vypuštěnými do éteru onlinového (mnohdy bulvárního) plátku?
Reálně je Vaše pozice dosti významná abyste se mohl na takovýchto změnách angažovat a když už ne od vládní sféry, tak ze soukromé určitě, ale nikde jsem si ničeho nevšiml (na regulérní akademické půdě). Přejděme tedy od slov k činům a začněme jednat a třeba se dočkáme pozitivní změny.
Jedním jsem si ale jistý: Pokud zůstane u slov v praxi se nic nezmění.
poradce 123
Napadla mne spojitost
Výborná analýza! Teď - odkud to začít rozplétat? Napadla mne zajímavá souvislost. Nejdříve bych to řádně prověřil, ale v pozitivním případě bych se na dotyčného s důvěrou obrátil. Tak tedy:
http://www.tomasbartak.blog.idnes.cz
a
Kolumbo
všechny ty koncepty
"půjček na studium" o kterých jsem se zatím dozvěděl byly dost zvláštní. Už tím, že "absolvent" by měl začít půjčku splácet až poté, co jeho plat přesáhne určitou hladinu... tedy, pokud dobře rozumím, tak pitomec, co školu tak tak proleze, absolvent oboru o který není zájem, nějaký genderový pavědec nezačne splácet nikdy. Dáma, co si chce jen prodloužit mládí a získat titul z psychologie /jako dřív dívky z lepší společnosti hrály na piano a pěly/ též nevrátí nic. Člověk, co studoval /na půjčku/ jeden obor a živí se něčím úplně jiným též nezaplatí nic. Nemělo by to být přesně naopak - tedy že ten, na jehož vzdělání byly prostředky nesmyslně promrhány by měl všechno do koruny vrátit, zatímco ten, co by úspěšně vystudoval a následně získal dobře placenou práci v oboru by nemusel vracet nic, neboť tyto peníze se "Lidu" bohatě vrátí na odvodech a "pojistných"?
mamina2
Re: všechny ty koncepty
Tohle mi taky vrtá hlavou. Ten, kdo se svým oborem neuživí třeba i proto, že je blbej nebo línej, nebude platit nic.
Ctihodnost Já První
Především je třeba se zbavit......
.........neschopných učitelů a rychloprofesorů. A navíc je u nás přematurováno. Každá větší dědina má " školy " s maturitou. Takže kolem nás je to samý maturant, ale solidního řemeslníka najdete jen obtížně.
josefbad
Re: Především je třeba se zbavit......
dnes uz ma kazde druhe okresni mesto nejakou VS nebo jeji pobocku. Se sikovnymi remeslniky byl problem vzdy. Nikdy jich nebylo dost.
Antonín, topič
Nechápu,
co komu vadí na jednotných deskách závěrečných prací. Je to logické. Škola má mít také nějakou "corporate identity" a právě desky jsou to poslední, čím by se měl absolvent prezentovat.
Psí zadek
Re: Nechápu,
Stejně tak jednotné písmo není až taková blbost, spousta studentů "natahuje" práci tím, že dá větši velikost písma nebo jiný font, jednotná pravidla tomuto švindlování zamezí.
distinguishable
/
Vazeny pane autore, mam po precteni tohoto prispevku trochu smisene pocity nad tim co jste "pomichal". Pokud jde o uroven skolstvi: upada, tituly ziskavaji stale mene kvalitnejsi uchazeci, ale na druhe strane se neda nicemu divit, kdyz univerzity dostavaji obnos penez "na hlavu", pritom je treba si hlidat pocet absolventu v rozumnych mezich, takze je nechavaji studovat tak dlouho dokud je to vyhodne (=> nejvetsi odliv jest predposledni semestr) a stejne muze nekvalitni uchazec projit i zaverecnou zkouskou, jelikoz se neco nauci nazpamet a tyden po zkousce vse zapomene . Myslet a aplikovat vetsi mnozstvi poznatku pri reseni nejakych problemu se ve skole vetsinou neuci.
- Počet článků 111
- Celková karma 30,58
- Průměrná čtenost 4962x