Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

cihadlo

10. 10. 2011 17:44
Velmi hezké

Jsou lidé, kteří dokáží se zaujetím povídat o všem, co se jim povedlo.  A ti další rádi mluví o nezdarech. Možná očekávají pomoc, nebo aby to za ně někdo udělal. Pro dobrou náladu je dobré si co nejčastěji říci, tak tohle se mi povedlo. A nebo také:  Povedlo se mi objevit způsob, jak se to nemá dělat. To si musí říkat výzkumníci po 1000 pokusech bez objevu.

   Vítězové mají prý větší mozky a u zvířat i tělesné dispozice. Ale většinou je nemají předem. Dorůstají rychleji, když se jim podaří zvítězit.

  Takže každý den se několikrát sami pochvalte. Nikdo jiný to za vás neudělá.

      Přeji hezký  den

0 0
možnosti
D

dandelionka14

5. 10. 2011 13:59
Čtete mi z duše :-)

Výborně, Ivane R^ Věřím tomu, že lidí s normálním optimismem v duši chodí po Čechách hodně.. jen nás je asi méně..

0 0
možnosti
JN

janecz

23. 9. 2011 21:13
moc pěkně napsané

Máte naprostou pravdu. Média jsou totiž prakticky JENOM o tom špatném. Ale říct, co mě baví nebo co se podařilo, to je out. Díky za Váš postřeh. Pěkný den.R^

0 0
možnosti
KR

Kokodák, rebirth

21. 9. 2011 14:02
asi tak nějak

:-)R^

0 0
možnosti
D

distinguishable

21. 9. 2011 12:29
/

Nedokazu odhadnout kolik lidi v CR ma financni problemy az taoveho razu, ze pri konci "mesice" nema financni prostredky, praci nejistou, a budoucnost nejistou (obecne v CR); tezko se temto lidem hleda cas a nalada na zlomek milionu veci, ktere je bavi, protoze ziji v neustaem strachu a nejistote.

Myslim si Vazeny autore, ze ve strachu a nejistote Vy osobne nezijete (minimalne zit nemusite) a tudiz mohl vzniknout tento text.

0 0
možnosti
ZS

Doa

21. 9. 2011 12:57
Re: /

No, ale třeba právě proto, že je optimista, je tam, kde je. Třeba to tedy bylo obráceně. :) Ale chápu, jak to myslíte. Je fakt, že se o optimismu píše lépe s dobrou náladou. Ale zase to berte tak, že jen šťastní lidé mohou udělat šťastnými ty okolo. Já to chápu tak, že se pan Pilný snažil o trochu pozitivizmu podělit s ostatními, tak proč ho hned kamenovat. ;) A já zrovna nemám dnes dobrou náladu, ale přesto vidím, že má pravdu... a je dobré si něco takového přečíst...

0 0
možnosti
IH

tantemici

21. 9. 2011 12:23
Příjemné počtení

to bylo... Díky za ten obyčejný optimismus R^!

Také se v poslední době spíše naštvávám a tak - bohužel. Pokusím se inspirovat se Vámi.

0 0
možnosti
K

karyp

21. 9. 2011 12:12
Hezké, děkuji

tak moc nás tady opravdu nekomentuje, ale za mě díky, vždycky je příjemné "potkat" optimistu. Přeju vám mnoho a mnoho dalších zážitků, které vás budou bavit.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

21. 9. 2011 11:00
:-)

Mějte se hezky :-)R^

0 0
možnosti
P

Prdůch

21. 9. 2011 11:00
Snažím se žít podobně,

ale musím říci, že má bezstarostnost a pozitivní přístup k životu pramení hlavně z toho, že jsem zajištěný. Ne že bych byl "v balíku, nebo ve vatě" jak říká Leoš Mareš v jedné reklamě, ale je pravda, že mě netíží žádné dluhy a vcelku mi nic nechybí a to včetně zdraví mého a nejbližší rodiny. Nikdy bych však takový článek jako autor nenapsal, protože si moc dobře uvědomuju, že je spousta lidí, kteří takové štěstí nemají. Trochu mi ty rady připadají jako ta parodie na "novácký" Kotel, ve které hrál pan Pitkin ministra bez portfeje. :-P Rv

http://www.videohumor.cz/video/23/milan-pitkin-a-lenka-plackova/kotel/

1 0
možnosti
MB

Rudolfína

21. 9. 2011 19:53
Re: Snažím se žít podobně,

já nesouhlasím. Jsem diabetik, astmatik a matka postiženého dítěte, půjčku splácíme, manžel loni přišel o práci a nebylo to lehké před padesátkou začínat znova. Přesto v podstatě souhlasím s autorem. Mám ráda spoustu věcí a radši vidím svět z lepší stránky. Když je k večeři jen chleba s máslem, ještě pořád můžeme být rádi, že není suchý, nebo že jsme doma všichni spolu.

Jsou věci, kterým se nic nevyrovná. Radost dítěte, snášející se vločka, rosa na pavučině...

0 0
možnosti
BC

BezPrace com

21. 9. 2011 10:23
Baví mne číst chytré a podněcující blogy!

Je to podobné, jako s tou skleničkou a názorem lidí, zda je už z poloviny prázdná nebo ještě z poloviny plná. Pesimisté a věční stěžovatelé si budou stále stěžovat a na něco nadávat. Je to zcela určitě výchovou v rodině a bohužel, v ČR se to jen tak rychle nezmění.

-

Díky za pěkné čtení R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik