Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lucie Paceltová

14. 10. 2011 20:27
Dobrý článek!

...ale to Vy víte :-)

0 0
možnosti

janecz

14. 10. 2011 16:28
Souhlas

Nevím, zda se, co se bank týče, dá souhlasit víc. Naprostý souhlas.R^

0 0
možnosti

bijec8

14. 10. 2011 13:01
CitiBank

jak uz tu nekdo nakousl CitiBank, ma zkusenost je desiva. Povim Vam pribeh. Jednou jsem stal ve Spalicku a cekal nez zacne film, mel jsem cas asi 30 minut. Pristoupila ke mne slecna, asi 20 leta Slovena a zacala me svym jecivym hlaskem vnucovat nejakou Citibank karticku. Hucela do mne asi 15 minut, ja jsem ji ignoroval. Pote mne zaujalo, kdyz rekla, ze i kdyz se ted upisu, pokud kartu do mesice neaktivuji, automaticky propadne a nic se nedeje...nevim ani jak se to stalo, ale nechal jsem se ukecat, vyplnila nejakej papir, chtela obcanku a cela procedura trvala asi 10 minut...tak jsme se rozloucili, akorat mi zacinal film...po tydnu dosla obalka s kartou a nejakyma papirama, tak jsem to zalozil, pochopitelne jsem to aktivovat nechtel...Dalsi tyden se to ovsem rozjelo - temer kazdy den mi volala pani ze Citibank, jestli jsem si uz aktivoval Kartu bla bla, rekl jsem ze jeste nedosla, ze ji aktivovat asi nebudu atd...no uz uplynuly 2 mesice a volaji porad, uz jim to neberu..

0 0
možnosti

bijec8

14. 10. 2011 11:00
Trefne popsano

V tomhle globalnim zlodejskem monetarnim kapitalismu hraji banky hlavni roli a jsou si moc dobre vedomy sveho vysadniho postaveni. Je potreba, aby je stat chytil poradne pod krkem a zajistil, aby opravdu slouzili lidem, ne jen bankerum samotnym...

0 0
možnosti

Point_M

13. 10. 2011 20:42
Změna ...

S tím co jste napsal se dá souhlasit i polemizovat... ale jak jste proboha přišel na to, že změna telefonního operátora je v čechách jednoduchá ?;-D

0 0
možnosti

karelman

12. 10. 2011 18:27
Já jsem se taky u Reifky nechal poučit

Za příchozí platbu 800 EUR poplatek 8 EUR:-(

0 0
možnosti

Indigho

12. 10. 2011 17:30
Regulace

Regulace je nutná především ve Spojených státech, kde od 80. let dochází k postupné deregulaci. V současnosti deregulace, která zavinila současnou finanční krizi stále pokračuje. Pravděpodobně bude pokračovat do následného zhroucení ekonomiky (ekonomika se momentálně hroutí a přichází další, ještě silnější krize - příčina krize totiž nebyla vyřešena a ve vedení zůstali ti samí lidé co jí způsobili). Momentálně se většina nadnárodních firem připravuje na další krizi. Problémem je momentální ohroženost EU, kdy ekonomika EU je velice oslabena Řeckem, Itálií, Portugalskem, a Španělskem. Tudíž pláč zde je zbytečný, běžte si stěžovat do Washingtonu. Například slavný Obama dosadil do své vlády ty nejvýznamnější regulátory. Pro laiky perfektní dokument: http://www.csfd.cz/film/283075-financni-krize/

0 0
možnosti

Kimmy

12. 10. 2011 9:01
Regulace

Souhlasim, ale neni mi jasne, jak to provest v realu. Tak jako stat odmita regulovat telefonni operatory, odmitne regulovat i banky. Zakaznik jednotlivec bude vzdy pro banku druhotny, i kdyz je to zakaznik vaseho formatu, protoze jde o masovou zalezitost a masove jsou lidi v CR lini neco menit. Banky si zvykly na extremni prijmy a jen tak se jich nevzdaji.

Je to uloha statu obcany chranit a stat by mel trvat na regulaci, bojovat proti kartelovym dohodam a prinutit banky, aby zakaznikum podavaly presne takove informace, jake pisete - prehled poplatku, zmeny pravidel apod. vcetne upozorneni na jakoukoli dluznou castku v momente vzniku, nikoli po pul roce s penale. Jak toho ale dosahnout? Je mozne, aby skupina financniku a podnikatelu vytvorila nejaky tlak?

Blog je vyborne napsan, kez by ho iDNES vice zviditelnila, tento druh clanku je velmi potrebny.

0 0
možnosti

carolusI

11. 10. 2011 16:48
Je to jednoduché

když mi banka dává směšný úrok za peníze, které jí půjčuji, tak nechám na účtu pouze částku na běžné platby tak na dva měsíce dopředu. Kartu používám zásadně debetní. Platby přes ebank . Pak dokážu oželet mírný poplatek, za skutečné služby. Mít na účtu vysoké částky, které banka půjčuje dál s úrokem kolem 20% a ještě jí platit za každý pohyb poplatky, to by mě také štvalo.

0 0
možnosti

bakules2

11. 10. 2011 16:04
malinko odbočím ke konkurenci

Česká spoř.jako jedna ze tří mohla do konce minulého týdne příjímat objednávky na naše dluhopisy.Byl jsem svědkem když pracovnice spořitelny vysvětlovala starší paní se zájmem o pěti-letý že podmínka je založení běžného účtu ve spořitelně.Nějak ji pozapoměla sdělit že za tento účet bude muset platit minimálně tuším 60Kč.měsičně.No při pěti letech to je 3600 Kč.Takže úroky ze státního dluhopisu milá paní dobrovolně odevzdá České spořitelně.Protože se nemá poslouchat cizí hovor a dělat vytržnost už vůbec ne,tak jsem raději odešel

0 0
možnosti

cubebike

12. 10. 2011 11:51
Re: malinko odbočím ke konkurenci

Chyba !!!!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik