Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

strasnypes

10. 10. 2011 9:30
Nechápu

Proč autor nepřejde k FIO? Měla jsem účet u ČS a s radostí jsem změnila banku.  Platím jenom 25 Kč za embosovanou kartu.

1 0
možnosti
A

as400

9. 10. 2011 22:55
Proč?

Proč ten pláče a tolik vymrhaného času zsepisováím tohoto článku kvůli vlastní hlouposti. Byl jste zbytečně důvěřivý bance jejím slibům a vymstilo se Vám to.

Doma úspěšně používáme kombinci bank ING, FIO a MBANK a jsme spokojení. Neplatíme poplatky, karty máme bez poplatků a co se týká termíňáků, tolik milionů ;-D, abysme museli každý týden řešit na rodiném meetingu, jestli uložíme peníze na jiný spořící účet k jiné bance, zase nemáme. Takže se držíme osvědčených a basta fidli.

Mám radu - vykašlete se na tuto banku a hlasujte nohama, jako každý normální smrtelník. Jděte tam, kde nebudete platit poplatky a kde si Vás budou vážit.

1 0
možnosti
JV

sfs

9. 10. 2011 18:01
A proč jste už dávno nevzal nohy na ramena?

Fio, ZUNO, mBank, ... a platíte něco za spořící účet? To nejsou bankovní poplatky, do je daň z blbosti. Přiznávám se, že také v jedné bance platím poplatky, tam jsem si ale "svobodně" MUSEL zřídit účet k hypotéce - a budu ho mít jen do jejího splacení..

0 0
možnosti
K

klobouk.emanuel

9. 10. 2011 23:24
Re: A proč jste už dávno nevzal nohy na ramena?

je úsměvné, že ZUNO patří téhle bance řízené klienty....

0 0
možnosti
VN

naroznej

9. 10. 2011 17:15
Problém tkví v tom ,

že co se týče bank , jsou lidé v ČR značně konzervativní. Nikdo nemá problém s tím , pokud nebude spokojen v Intersparu , nakoupit příště v Kauflandu či naopak. Většina lidí nebude mít problém si koupit auto jiné značky , pokud ze současným vozidlem nebude spokojen.

Změna účtu je poněkud pracnější. Obeslat plátce , aby mi od zítřka posílali peníze jinam , totálně překopat všechna inkasa , trvalé platby. Banky jsou si toho vědomy a zneužívají toho.

Jinak já mám soukromý účet u RB a jsem docela spokojen. Předtím jsem byl u Poštovní spořitelny a to byla totální katastrofa. Řešit bankovní věci s přepážkovou úřednicí na poště , která nevěděla totálně nic.

0 0
možnosti
PV

P.spk

9. 10. 2011 8:45
Komedianti

Vždycky, když běží reklama FB na povzdech klientů na poplatky a přechod do RF jsem se vždy podivoval nad drzostí této banky....samozřejmě RB není levnější než jiné banky. A úplně paradoxní je úročení - jak mých peněz tam, tak případného úvěru, který mi stále nabízejí. Mám na jejich účtě průměrně 100 tisíc Kč a měsíčně připisovaný kladný úrok je řádově v jednotkách Kč ( např. 1,48 Kč)...a tato banka má pro mě připravenu fantastickou nabídku bez mé námahy (je připraven pro mě úvěr a RB mně prý šetří čas- nemusím se o nic starat, stačí jen podepsat). Půjčí mně 100tisíc Kč za fantastický úrok, který včetně všech poplatků se blíží RPSN 20% pa.

0 0
možnosti
PV

P.spk

9. 10. 2011 8:45
Re: Komedianti

Čili tahle banka, která samozřejmě myslí prioritně na mé blaho mně vlastně půjčí mých sto tisíc a docela za hubičku- jen v prvním roce si ode mě vybere skoro 20 000Kč. ;-D;-D

0 0
možnosti
DT

Danison

9. 10. 2011 0:52
Proč?

Proč nemohu dát autorovi hned 5 karem najednou???

0 0
možnosti
JM

pepino108

8. 10. 2011 17:59
Je vidět,

že jste vzdělaný, ale pravděpodobně zaneprázdněný, jinak už byste byl v jiné bance. Já jsem přechodem z jedné banky do druhé ušetřil na podnikatelském účtu přes 3000 Kč ročně jen na poplatku za vedení účtu. Ještě mě překvapuje další věc, dělal jste v nadnárodních korporacích a ani jste se s nimi "nesvezl"? Já to měl dost často tak, že při vyjednávání s bankou společnosti získali výhody i na privátních účtech či podnikatelských účtech (podle napojení na firmu) alespoň někteří lidé z firmy, prostě se to s bankou vyjednalo, i když chápu, že vy jste byl u společností, které preferovaly "svoje" banky a vy jste je vůbec nemusel zajímat. Pokud se mi k tomu vyjádříte, tak děkuji.

0 0
možnosti
PV

P.spk

9. 10. 2011 8:34
Re: Je vidět,

správný postup, jenže všeho dočasu.....ona velmi levná banka po získání početného kmene začne také pracovat na svém zisku......

0 0
možnosti

_MilanC

8. 10. 2011 17:13
Autor má pravdu...

RB... dražší služby každý den!

Tento měsíc jsem si na svém výpisu z účtu všiml podezřele vyššího poplatku za vedení mého účtu (KompletKonto Classic). Až do minulého měsíce byl účtován nemalý poplatek 130,- Kč, nyní mi však banka strhla celých 215 Kč. Na můj dotaz/reklamaci banka po více než týdnu odpověděla, že je vše v pořádku, jelikož došlo ke změně v ceníku. O této změně jsem však nebyl informován, nicméně i kdybych byl, nebylo by obrany. Bohužel není jednoduché banku změnit a přijít tak o čísla účtů, na které chodí každý měsíc cca 150 plateb (trvalé příkazy). Toto je vlastně jediný důvod a past, ze které se v podstatě nelze vymanit. Takže od tohoto měsíce budu za svůj "výhodný" balíček platit 215 Kč, se všemi dalšími poplatky (jednorázové odchozí platby, trvalé příkazy atd.) zaplatím měsíčně kolem 300 Kč! A jak říká slogan banka inspirovaná klienty? Asi těžko, nevěřím, že by byl každý takový zloděj.

0 0
možnosti
RH

Ubaram

10. 10. 2011 15:57
Re: Autor má pravdu...

http://www.bankovnipoplatky.com/kodex-mobility-bankovnich-klientu--efektivni-ale-malo-vyuzivana-cesta-ke-zmene-banky-13124.html

Ten "váš" přechod není takový problém, problém je jen přesvědčit lidi kteří vám peníze posílají aby posílali jinam.

0 0
možnosti
TT

tomino777

8. 10. 2011 17:13
pane Pilny

kdyz vy nekomu neco dluzite tak to neni pohledavka, ale zavazek, to by jste mel vedet

0 0
možnosti

Ravenek

9. 10. 2011 7:52
Re: pane Pilny

Vy byste zase mohl vedet, ze "by jste" je gramaticky spatne

0 0
možnosti
L

lejnok

8. 10. 2011 14:53
fňukání nad vlastní blbostí

článek autora se prakticky neliší od nářků jednodušších občanů kterří si napůjčují peníze bez toho aby si přečetli ceník, všeobecné obchodní podmínky a smlouvu.

1 0
možnosti
H

Host8

10. 10. 2011 10:57
Re: fňukání nad vlastní blbostí

V těch cenících se ani poradci bank nevyznají.

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 29,29
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik