Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

vojta 360

8. 10. 2011 11:29
nazdar

ja mam penize v bance BAWAG a 100% spokojenost R^

0 0
možnosti
T

tamango

8. 10. 2011 16:57
Re: nazdar

já žádný prachy nemám a taky jsem spokojenej..

2 0
možnosti
TV

tomtop

8. 10. 2011 11:22
banky

jsou další institucí vedle těch státních, které mají pocit že mohou všechno ... no naštěstí jsem u relativně slušné německé, zatím vše v pořádku...

0 0
možnosti
P

Pavel_D

8. 10. 2011 10:37
Zkoušeli jste UCB?

Dříve to bývala Živnostenská banka, opravdu solidní. Pak ji někdo koupil, prodal a zase koupil - teď je to Unicredit Bank. V současnosti má nejnižší úroky na termínovaných vkladech, a některé produkty - např. investice do cenných papírů - dopadly tak, že jsem byl rád, když se mi po třech letech vrátila alespoň stejná částka, kterou jsem tam vložil - moje celoživotní úspory, abyh cv důchodu nemusel vybírat popelnice.

Dříve tam byli zaměstnanci, kteří se vyznali a uměli dobře poradit - dnes? Zvoraná drobná platba do zahraničí, půl roku neprovedený příkaz atd. A mohutná reklama v TV - někdo ji zaplatit musí.

Tak přemýšlím, kam se uchýlit. Zdá se, že matrace je skrýší nejjistější.

0 0
možnosti
VV

MrViki

8. 10. 2011 23:18
Re: Zkoušeli jste UCB?

Zkoušeli a zkušenosti jsou dobré. Patří k těm lepším v ČR.

0 0
možnosti
I

illini

8. 10. 2011 8:30
Mobilita

Pane Pilný, jen dodatek k poslednímu odstavci:

1. Banka si ze zákona nemůže účtovat poplatek za zrušení účtu, max. pravidelný měsíční poplatek za vedení účtu.

2. U drtivé většiny bank již existuje mobilita. Přijdete, podepíšete papír a za pár dní máte celý účet, včetně trvalých příkazů, inkas a podobně převeden do nové banky.

Ale jinak dobrý článek, je nutné o tom mluvit a nenechat se "okrádat" poplatky. DekujiR^

0 0
možnosti
P

Pavel_D

8. 10. 2011 10:38
Re: Mobilita

To jsem u UCB zkusil - z jedné pobočky do druhé. Ani za půl roku to nevyřídili.

0 0
možnosti
Y

Yarda.

8. 10. 2011 7:47
Citát klasika:

Lepší než vykrást banku je založit banku.

1 0
možnosti
DM

Azreael

8. 10. 2011 4:12
Komercni banka

Kdysi jsem mel u KB studentsky ucet Genius za 20 Kc mesicne, ktery byl skutecne genialni. Do chvile, dokud jsem nepresil skolu. KB mi jednoho dne poslala vyzvu abych ji dodal potvrezni o studiu, coz jsem neudelal - ucet jsem uz ani nepouzival. Asi o 3 mesice pozdeji mi prisel vyhruzny dopis, ze muj ucet bude do 14 dnu zrusen, protoze jsem nedodal potvrzeni o studiu a jsem na ucte v minusu 60 kc (za vedeni uctu) Sel jsem do banky, slozil tam stovku a bral vec za vyrizenou, ze mi bude ucet zrusen. Ovsem Komercni banka mi vkladem ucet nezrusla a nechala ho fungovat dal (ackoli tvrdila opak) asi po pul roce mi prisel dalsi dopis, ze dluzim bance 20 kc, dopis otevrela matka, ktera kvuli tomu delala histericke sceny. Sel jsem druhy den do banky a dal tam dalsich 50 Kc na vyrovnani dluhu a na prepazce mne ubezpecili, ze bude ucet zrusen. Druhy den jsem se dozvedel, ze i matka poslala na ten ucet dluznych 20 kc.

Asi po mesice jsem sel kolem komercni banky a tak jsem se tam jen tak pro legraci

0 0
možnosti
DM

Azreael

8. 10. 2011 4:14
Re: Komercni banka

--- stavil, jestli uz je vse v poradku s pozadavkem na vraceni preplatku. Bankovni poradce se mi vysmal hned pri prichodu, ze by mi banka prece kvuli 20 kc nevyhrozovala soudnim vymahanim. Pozdeji zjistil, ze mi skutecne tak vyhrozovala a co vic. Mych 50 kc zahadne nekam zmizelo a zmizelo nekam i 20 kc od matky a bance jsem stale dluzil 20 kc za vedeni uctu. Docela sranda, co?

0 0
možnosti
BR

R-stick

7. 10. 2011 23:01
Naprostý souhlas, mohu to jen potvrdit.

I já mám podnikatelský účet u "banky inspirované klienty" Zakládal jsem ho ještě u Expandia Banky a byl jsem jeden z prvních klientů. Na tehdejší dobu to byl naprosto luxusní účet, ovšem jen do doby, dokud pozdější eBanku neschramstla RB.

Dnes mám na účtu zhruba 15 transakcí do měsíce, zhruba 1 platbu z ciziny, žádnou kartu, autorizuji osobním e-klíčem. Měsíční poplatky mám od 450 do 800 Kč!! Ano - nevymýšlím si - mohu kdykoliv ukázat výpisy ... Jediný důvod, proč u nich jsem jsou opravdu rychlé platby a to , že mám na účet navázány další služby - naštěstí jen do konce tohoto roku - a pak už jen sbohem a šáteček.

No a na jaře mi OSSZ obstavila účet (necelých 9000 ,-) Za 3 dny po blokaci mi tam dorazily peníze, po patnácti dnech po nabytí právní moci měly odejít. Ale neodešly. Odešly až po dvou měsících a několika mých urgencích, z nihž ta poslední byla už hodně vulgární. Dodnes mi banka nevysvětlila, proč mi bezdůvodně tyto prostředky blokovala !!!!

0 0
možnosti
N

nabuk

7. 10. 2011 22:22
Opravdu nevím,

kde je problém. Vždyť přejít jinam, kde se neplatí za běžné věci, je docela snadné. Pro mě je dost podstatné, komu svý peníze svěřuju, koho živím. Takže ani rakouská, ani francouzská, ani belgická banka. Proč taky, když máme dobrou českou. R^

0 0
možnosti
DM

Azreael

8. 10. 2011 4:15
Re: Opravdu nevím,

Dobrou ceskou? Zadnou dobrou ceskou banku neznam :-)

0 0
možnosti
KV

Jáosobně

7. 10. 2011 20:46
RB je drahá

Vzhledem k poplatkům za pohyby, muže mít RB jen člověk, co tam buď má nějaký úvěr či neceníkovou výhodu.RB je neskutečně pro podnikatele drahá.Já odešel.... k FIO bance.Jedná se o docela slušnou úsporu, čímž netvrdím, že každej s ní by byl spokojen.

0 0
možnosti
BZB

brnakk

7. 10. 2011 17:45
placete na spatnem hrobe

Nemuze za to banka, ale vy sam. V dobe, kdy muzete mit otevreny libovolny pocet podnikatelskych uctu zdarma bez poplatků, mi pripada nesmyslne nekomu jinemu platit. Kdyz vam neco nevyhovuje, tak to zruste a jdete jinam, zvlast v bankovnim sektoru je to tak jednoduche. Kdyby tomu tak bylo i na poli mobilnich komunikaci...:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 29,29
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik