Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Dark5

7. 10. 2011 15:06
Ja jen doufam, ze

tim snadnym prechodem mezi bankami jako u mobilnich operatoru jste to myslel ciste teoreticky. Prakticky bych se velmi nerad dockal toho, aby mi banka 3 mesice zadrzovala penize a jeste rok pote mi od ni chodily neopravnene faktury a upominky, ktere ani neumeji zarazit.:-P

1 0
možnosti
Z

Zdena-Danuše

7. 10. 2011 15:01
klamavá reklama

Jsem rovněž klientem RB. Reklama v TV říká, že pokud máte e-konto, tak neplatíte poplatky, ale banka platí vám. Pokud mne chodila na účet výplata, tak byly poplatky nulové (změna poplatků od roku 2011). Po odchodu do starobního důchodu nedosahuji určité částky. Přestože mám i spořící účet, platím poplatky za vedení účtu plus poplatky za transakce. Abych snížila poplatek za vedení účtu, tak každý měsíc vyberu z bankomatu určitou částku, kterou ještě týž den vložím na pokladně a poplatek se mi sníží na 99Kč/měsíc. Zkrátka kocourkov.

2 0
možnosti
OK

AREDAK

8. 10. 2011 14:59
Re: klamavá reklama

Bohudík to Kocourkov není. To jste přece věděla od začátku, že podmínkou "bez poplatků" je příchod určíté částky na účet nebo minim. 500 000,- Kč na účtě. Pokud se na Vaší straně něco změnilo tak, že podmínky nedodržujete, samozřejmě nemůžete být bez poplatků. Vašemu pláči prostě nerozumím. Stačí si přečíst smlouvu ( myslím pořádně přečíst a pochopit, co podepisuji ... ).

0 0
možnosti
MH

kníže Sternenhoch

7. 10. 2011 14:47
no comment

rád bych okomentoval naše banky,ale nemám toliko dukátůRv

0 0
možnosti
RC

sodekcz

9. 10. 2011 17:40
Re: no comment

Neboj kníže, my ti půjčíme.

0 0
možnosti
ZV

Zdenka28

7. 10. 2011 14:32
Banky

Banky ach ty banky, všichni ti bankovní úředníci jsou darmožrouti, já odešla od KB ve chvílí kdy mi k různým nesmyslným poplatkům připočítali 30,- měsíčně za rezervaci hotovosti což obnášelo , že si mohu jít do debetu(což zásadně kvůli šíleným úrokům nedělám) ale co kdyby tak hezky vysol 30 ká. Doporučuji osobní účet mBank jsem tam 3 roky a zatím jsem nezaplatila ani kačku za nic opravdu "NULA" na poplatcích , a spořící účet AXA bank mají nejlepší úroky a taky vše přes internet. Co se týká podnikatelských účtů tak nevím neradím , ale tuším , že mBanka jej poskytuje také. Moc zdravím a držím palce při investování.

ZV

1 0
možnosti
TP

assco

7. 10. 2011 13:50
no ja jsem v RB a jsem skoro spokojen

poplatky jsou vyssi, ale propojeni ucetnictvi - bu funguje perfektne. Zamykatelne PK to nema nikdo jiny. A zavolaji aby mne upozornili na podezrele transakce karty, cili toto je v pohode. Zahranicni europlatby jsou podle mne vyhodnejsi nez jinde. Krome okamziku kdy menili tarifi a protoze jsem to osobne nezmenil zaradili mne automaticky do drazsiho... No nehadal jsem se kvuli par korunam...

0 0
možnosti
SV

sparťanský virtuos

7. 10. 2011 14:00
Re: no ja jsem v RB a jsem skoro spokojen

Zdravím PR Raiffeisen Bank.

Zamykatelnou PK má např. GE. U jiných bank lze zdarma měnit nastavení nulových/nenulových internetových transakcí.

Platbu přes net můžeš potvrdit pomocí SMS například v ČSOB.

A výhodnost europlateb v RB? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JV

JayVandermark

7. 10. 2011 13:24
RB ČR

je banda amatérů. Ale to je ještě slabý čajíček oproti Zuno. To je teprve nářez. mBank a GE na tom nejsou lépe. Kdyby jste věděl, jakým způsobem v těchto bankách probíhají "výběrová řízení", ani v jedné z nich byste si nikdy nezaložil účet. Uvedu příklad "výběrového řízení v jedné z nich, jehož jsem byl svědkem (bohužel jsem tam pracoval). Jedna z manažerek telefonicky odpovídá na zaslaný CV. Jediný dotaz zněl: "Kdy můžete nastoupit?" BTW: Jako veškeré pracovní zkušenosti daného uchazeče v CV bylo uvedeno: Sběr hroznů na Pálavě. Zde si můžete udělat obrázek o kvalifikaci pracovníků ve výše uvedených bankách.

0 0
možnosti
MZ

palffy

7. 10. 2011 13:22
Podobná zkušenost

Souhlas OD RB sem také přešel jinám nejdříve problém s kartou na pobočce výměna karty a co PIN? PIN je stejný. OK večer karta nic. Na lince PIN Vám přijde poštou? Cože si děláte srandu vědět neničím svou starou kartu. Linka PIN Vám doručíme express za 200,- Aha takže Vaše chyba na pobočce a chcete dalších 200,- uhádal sem to. rušení prvního konta ze dvou v Ládví. Musíte jít tam kde bylo zřízeno tedy do Spálené. Hm ale já to konto zakládal na Moskevské aha. Rychle pryč.

0 0
možnosti
FB

nejchytrejsi

7. 10. 2011 13:18
rb

na pankraci obsadilo IT rajfky celej mrakodrap, pak neni divu ze ty sluzby maj cim dal horsi:) treba kazdej rok 2-3x meni  produkty a podminky, jenom fandu bankeru bavi ty jejich zamotany pdf cist znova a znova...btw osobni klic lze nahradit mobilnim a ten je zadarmo

0 0
možnosti
MP

MirosPikos

7. 10. 2011 12:28
Air Bank

CO si vyčkat na Air Bank, a vyzkoušet si její slogany na vlastní kůži? Třeba vás mile překvapí. Nebo zklame?

0 0
možnosti
MG

bitkar

7. 10. 2011 12:27
velky souhlas a podobna zkusenost

zdravim vas a diky za clanek. Velice souhlasim s tim, ze kazdou zmenu by mel klient odsouhlasit, menit takle smlouvu (obchodni podminky) kdykoliv se bance zachce je hnus. Navic RB ma obch. podminky pres x archu malym pismem. Je to opravdu neprehledne. To byl jednim z duvodu meho nedavneho odchodu z rb, ackoliv jsem byl klientem jiz od doby eBanky. Najednou se totiz zmenili podminky a ja platil za ucet misto 0ly nehorazne moc. Protoze posunuli limit a ja byl tesne pod. Platit za vedeni uctu tolik spolecne s mnoha set rocne za kartu, kazdou odchozi platbu apod. No kdyz jsem si to spocital, uz to presahlo miru slusnosti. Proto jsem se rozhodle odejit, a to je na dalsi povidani - na webu jsem se docetl, ze je treba zrusit ucet osobne pouze v pobocce, kde jsem ucet zridil. To v mem pripade byla pobocka ebanky, ktera jiz dnes neslouzi jako pobocka ale pouze nejake jednodussi poradenske stredisko. Tam me odkazali do jine (nastesti nedaleke) pobocky s tim, ze u nich neni mozne ucet zrusit. ...

0 0
možnosti
MG

bitkar

7. 10. 2011 12:34
Re: velky souhlas a podobna zkusenost

.... tam me malem poslali na uplne jiny konec prahy. Nakonec ale se mnou po telefonatu na prislusnou pobocku sepsali smlouvu o ukonceni. Jeste jsem si rychle pres terminal prevedl (nastesti) penize na novy ucet u mbank, protoze pry mi ihned seberou kartu, ale ucet bude blokovan po dobu asi 30ti dnu a pote mi bude zustatek odeslan. No po dvou mesicich, co jsem stale nemel asi 3000kc, ktere jsem tam nechal, mi dosla trpelivost a ozval jsem se proc mi jako zadrzujou me penize, kdyz jsem ucet zrusil. Pani bankerka se jala situaci resit. Po necelem tydnu jsem dostal odpoved, ze ucet byl zrusen, ale ne radne, ze doslo k nejake chybe a ze pry ucet zrusila, ale ze ted znovu bezi lhuta 45 pracovnich dnu! takze zrusit ucet trva radove mesice. Aspon, ze mi na moji "zadost" stornovala poplatky a tu dobu, kdy byl muj ucet nezrusen. Doufam, ze mi nenapocitaj nove za dalsi cekaci lhutu. Takze velke poplatky za vse a neustale menici se neprehledne obch. podminky byly mym duvodem k odchodu k mBank.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 29,29
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik