Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

fenek001

7. 10. 2011 12:19
Proto jsou na trhu lepší banky.

Třeba ta, které stačí na název tři písmena. Mám u ní (cca 2 roky) dva osobní a asi deset firemních účtů, účet pro SVJ ...  A nechtějí ŽÁDNÉ poplatky - snad jen za výběr hotovosti na přepážce MENŠÍ než 1000 kaček - aby je neotravoval každý troba s výběrem stokoruny. Internet. bankovnictví jasné, přehledné, autorizace SMS, vše grátis. Absolutní spokojenost.

0 0
možnosti
FF

fioman

7. 10. 2011 12:27
Re: Proto jsou na trhu lepší banky.

Přesně tak, FIO je nejlepčíííííí! R^:-) F.F.

0 0
možnosti
R

roman36c

7. 10. 2011 12:14
Teda vy ale máte blbé nápady.

Pokud někdo přejde k jinému operátoru, po vytočení jeho čísla se ozve krátka hláška, že volám do cizí sítě. Žádný zmatek, nic se neděje.... Dokážete si něco takového představit u účtů? Vytvořil by se tím neuvěřitelný bordel. Mnohdy potřebuju něco zaplatit teď hned. Ze svého účtu 0800 na jiný účet 0800 to půjde tři dny. Doufám že taková hovadina nikdy nikoho nenapadne. I když jak znám některé lidi, byli by schopní prosazovat přenositelnost i adres.

0 0
možnosti
RK

semelik

7. 10. 2011 12:07
Auf Wiedersehen? Andersen se jmenoval ten pán,Hans Christian

0 0
možnosti
JK

colonel32

7. 10. 2011 12:07
.

Když začínala eBanka, byla naprosto super a vše fungovalo. S přechodem pod říšskou banku (Reichfffeisen), jak ji říkám, šlo všechno postupně do háje. Na servisu často lidé kteří vůbec nerozuměli produktům nebo svojí práci. Měsíc jsem byl bez paypalu, protože vypršela internetová karta a novou poslali špatně natištěnou, tak se další měsíc čekalo na náhradu. Komunikace mizerná. Nakonec jediný člověk, který byl relativně milý byla pani, která řešila ukončení mého účtu.

V tuto chvíli mám účty u mBank a Fio. Každý z nich má nějaké výhody a nějaké nevýhody, ale vzhledem k tomu že vedení účtu je na obou zdarma, není problém udržovat oba. Pokud by se někdo rozhodoval kam teď přejít, doporučil bych jednu z těchto dvou, protože ačkoli se teď s účty zdarma roztrhl pytel (Equa, Zumo), jsou to jen divize velkých bank, které by samy od sebe nikdy nepřišly, pokud by nebyly nuceny bojovat proti konkurenci.

0 0
možnosti
PL

Karotak

7. 10. 2011 15:42
Zuno

má klamavou reklamu, pokud nechci nechat banku vydělat, tak tam nesmím nic poslat ;-)

0 0
možnosti
EC

El ChupaNibre

7. 10. 2011 11:54
Proč lidé zůstávají v Raiff, KB, ČSOB, ČS a podobných?

Buď tam mají hypotéku, nebo si myslí, že velké budovy jim zaručují nějakou větší spolehlivost či jistotu, nebo jsou prostě líní/nemají čas si účet zařídit jinde. Jinak mi není jasné, proč u těchto bank vlastně mít jakýkoliv účet.

0 0
možnosti
F

foton

7. 10. 2011 22:12
Re: Proč lidé zůstávají v Raiff, KB, ČSOB, ČS a podobných?

No, tak já třeba pro tohle:

Jen co jsem od KB utekl s hypotékou k mBank a začal znatelně připravovat zrušení účtu, tak jsem najednou dostal nabídku účtu zdarma (s podmínkou určitého minimálního limitu příchozí platby každý měsíc). Jelikož mě tato podmínka neomezuje a tehdy  ještě u mBank nebyla možnost karty s cestovním pojištěním (kterou mám u KB bezplatně), tak jsem zůstal.  A používám obě banky. Jasně, že v případě změny podmínek, na jedné či druhé straně, to třeba dotáhnu do konce (ale přiznávám, že "přirozená lenost" v tom hodnocení má také svoji váhu... :-)).

0 0
možnosti
TS

Fantomazz

7. 10. 2011 11:35
náhodou

mám u reifky účet a jsem maximálně spokojenej. Úroveň služeb je standartní a stačí si prostudovat obchodní podmínky a pak se na pobočkách není třeba cvičených opiček na nic ptát! Holt nejsem asi tak pohodlnej jako pan prezident zeměkoule s pěti účtama.

0 0
možnosti
MM

myskamiki

7. 10. 2011 11:47
Re: náhodou

tak pockejte az Vam prestane fungovat karta a podobne drobnosti ;-€ Pak si vzpomenete a poznate cvicene opicky, ktere nevi, co dela jina cvicena opicka a v kazde kleci maji jiny vycvik

1 0
možnosti
LN

Lukas1000

7. 10. 2011 10:28
Nevim

Ja jsem si dopredu zjistil jake jsou podminky, jsem u RB 3 roky, platim tusim 3x 3.90 za prevod do sve druhe banky ... plus dostavam onech 20Kc mesicne ... takze poplatky vlastne neplatim.  Banka na me zkusila tunel s pojistenim platebni karty - 2 mesice mi nauctovali 15,- ... po zavolani na infolinku, ze kartu vubec nepouzivam, a ze jsem si zadne pojisteni neobjednal mi 30,- vratili. Obecne ja si nenechavam kalet od nikoho na hlavu, stejne postupuju u sveho mobilniho operatora .... 3 uspesne reklamace a vraceni penez. Je treba si tyto spolecnosti cepovat k obrazu svemu. Na konec dodam, ze svuj hlavni bakovni ucet mam u mBank a sporici u ING. Nikde neplatim ani korunu poplatky - pri trose discipliny se to da zvladnout hrave. RB ucet pouzivam ciste z donuceni FU, MSSZ a ZP.

0 0
možnosti
JLM

Pravicový Liberál

7. 10. 2011 10:14
Nesouhlas.

Zrovna u těch bank bych monopoly nehledal, působí jich u nás už opravdu hodně a rybník už se pomalu začíná čistit od bláta.

0 0
možnosti
H

huggo1

7. 10. 2011 10:29
Re: Nesouhlas.

Takže z bláta do louže. Fajn. ;-D

0 0
možnosti
MB

Rudolfína

7. 10. 2011 10:05
jste

větší optimista, než jsem si doposud myslela :-)

0 0
možnosti
SL

strycek-Joe LLC

7. 10. 2011 9:56
Je to jen výkřik volajícího na poušti

všechny kroky vlády vedou k tomu, aby se zisky bank zvyšovaly (např. sociální karta, důchodové pilíře atd.). I při pouhém placení kartou v obchodech jsou konečné náklady transformovány do cen zboží, takže se na nich rovným dílem podílejí i ti, kteří platí hotově. Pokrok prostě nezastavíš, ani kdybys bankovní kartou o zem mlátil Rv

1 0
možnosti
PK

dolch

7. 10. 2011 10:10
Re: Je to jen výkřik volajícího na poušti

Nemusí to být nutně výkřik. Třeba obchody v Německy už nějakou dobu nepřijímají kreditní karty, právě z vámi uvedených důvodů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 29,29
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik