Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

myskamiki

7. 10. 2011 9:36
RfB

jsem opustil pred rokem a s estradnim vystoupeni ;-€ Jejich sluzby klientum byly opravdu na "urovni" a mel jsem pocit, ze si ze me delaji dobry den.

1 0
možnosti
ZK

SID09

7. 10. 2011 9:32
Se vám divím pane Pilný.

Proč volíte tak komplikovaný přístup do bankovního systému a takovou drahou banku ?

Je u nás spousta bank, kde můžete podstatně pohodlněji s bankou komunikovat a navíc bez poplatku.

M-bank, FIO, ZUNO.....

Čím větší banka, tím větší problémy. jako odstrašující jsou Spořitelna, KB, ČSOB, Raiffaisen ....;-)!!

2 0
možnosti
..

chloe007

7. 10. 2011 12:59
Re: Se vám divím pane Pilný.

Souhlas !

U Fio mám 2 roky soukromý, podnikatelský, spořící. Neplatím nic. NIC. Jediná vyjímka je výběr z bankomatu, v ČSOB 6,- ostatní banky víc. Vybírám minimálně, mohu si to tak zařídit.

Poplatky budou stále velké a nepřehledné pokud je lidé budou platit a nebudou kvůli nim odcházet do bank kde poplatky nejsou. Už jich je opravdu dost. Uděláte mi velkou radost, když se do některé přesunete :-) V

Ekonomika založená na úvěrech banky potřebuje tak, že je musíme všichni občas sanovat. Dříve bylo ostuda mít půjčku. Dnes je ostuda nemít půjčeno. Stojí nás to všechny dost peněz a nemyslím tím úroky. Když si někdo půjčuje, musí nést důsledky. Jak tomu pomůže regulace ??? A Jaká ???

A to se ani nepozastavujeme nad tím, který stát masivně evropské státní dluhopisy skupuje a co s nimi potom asi udělá ... Dukáty nesbírám, takže reakce jen e-mailem chloe007(a)seznam.cz

0 0
možnosti
G

gumidos

7. 10. 2011 9:26
Přestože regulace ze strany státu

začíná být noční můrou v mnoha směrech, jednu bych uvítal - a to zákonný zákaz smluvního ujednání umožňujícího jednostrannou úpravu smlouvy, pokud druhá strana "mlčí" nebo se "nevyjádří". Prostě a krátce, smlouva s mobilním operátorem, bankou, kýmkoliv by byla uzavřena za určitých podmínek (sazeb, poplatků atd.). Pokud by chtěla jedna ze stran - což bývá v podstatě výhradně banka či mobilní operátor, upravit podmínky pro další období, musela by oslovit klienta se žádostí o akceptaci změny. Pokud by klient změnu neakceptoval, mohla by banka či operátor vypovědět smlouvu s rozumnou výpovědní dobou - např. 2 měsíce.  Takže by skončilo svévolné zdražování, oznamování zdražení "vhodným" způsobem např. na sloupu ve skladu apod. Při jakémkoliv zdražení by banka či operátor riskovali ztrátu klienta, což by byla velice silná motivace na to pořádně zvážit neustálé úpravy smluvních podmínek.  Prostě změna smlouvy by musela být písemně akceptována oběma stranami.

3 0
možnosti
SV

sparťanský virtuos

7. 10. 2011 9:28
Re: Přestože regulace ze strany státu

Když telefonní operátor nebo banka mění obchodní podmínky a ty je neakceptuješ, můžeš samozřejmě svobodně odejít i teď (i v době kdy jsi upsaný na dobu určitou).

0 0
možnosti
SV

sparťanský virtuos

7. 10. 2011 9:25
Byl jsem také klient Raiffeissen Bank.

Už nejsem. A ve svém současném životě nikdy nebudu klientem společnosti jejímž vlastníkem je RBI.

Ovšem nerozumím tomu proč by byl převod účtu mezi bankami složitý. Založil jsem si nový účet, počkal až dostanu nové platební karty, převedl příkazy k úhradě/inkasa a šel zrušit staré karty + se mi účet po 45 dnech (nebo kolika) zrušil starý účet automaticky.

Vše trvalo cca 1,5 hodiny čistého času.

S tím co jsem zažil při odchodu od O2 se to nedá srovnat.

0 0
možnosti
MB

buxus

7. 10. 2011 9:23
Oligopolní postavení mají u nás nejenom banky

.. ale i mobilní operátoři nebo prodejci pohonných hmot. Využívají prosté skutečnosti, že subjekty, které by chtěly vstoupit na trh konkurovat jim, se setkávají s bariérami, které nemohou překonat. Kolik firem by si u nás mohlo dovolit získat bankovní licenci a pořídit síť poboček s centrálou? Kolik firem si u nás postaví rafinerie a vybuduje síť čerpacích stanic? Kolik firem může dostat volné frekvence a má dostatek peněz na vybudování další mobilní sítě? Kromě těch stávajících, asi nikdo jiný. Stávající hráči na trhu to vědí a byli by blázni, aby rozpoutávali nějakou cenovou válku. Nemusí uzavírat nějaké dohody, které by byly právně napadnutelné. Postačí, když různě obměňují své komplikované tarify a ceny tak, aby vzbuzovali zdání konkureční výhodnosti, ale přitom drželi stále stejnou cenovou hladinu. Když obdrží zákazník účet - zjistí, že si žádnou změnou nepomohl - má jiného operátora (banku), má zcela jiný tarif (poplatky), ale za zhruba stejnou službu platí stále stejně mnoho.

3 0
možnosti
M

Michaell

7. 10. 2011 9:38
Re: Oligopolní postavení mají u nás nejenom banky

Naprostý souhlas R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 29,29
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik