Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marek Trizuljak

15. 12. 2011 18:07
Slovy: "Zdál se mi, má milá, krásnej sen" začíná jedna pěkná

písnička o bitvě u Hrdce Králové.

R^ Článek se mi líbí, pojednává o "opencardblankování" s jemným humorem. Ostatně, co nám zbývá? (Taky jsem už ochraptěl ;-))

0 0
možnosti

wopi

15. 12. 2011 14:32
oslovení se v češtině odděluje čárkami

takže "Zdál se mi, milá, krásný sen"

0 0
možnosti

Marek Trizuljak

15. 12. 2011 17:57
Re: oslovení se v češtině odděluje čárkami

No tak, máte sice pravdu, ale nějakou poznámku (či názor) k obsahu článku náhodou nemáte? :-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik