Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Hellmoon

22. 12. 2011 8:59
Jo slovní úlohy

to je něco, mám taky jednu.

Cena státní maturit s cenou testů pro 5 a 9 třídy. 

Výsledků je víc např.

"0"  0 prokázaných úplatků

8 neoceněných školních roků na zš + 3 na sš, kreré pro dobro studenta ..........

0 0
možnosti
TV

Túzokot

22. 12. 2011 8:57
skoro souhlas

Pokud jde o jazyky a další věci 100% souhlas. U toho početního příkladu si ale nejsem jistý. Celkem často v excelu něco počítám a i když to není nic složitého, kdybych neznal prioritu těch znamének a nevěděl kdy a jak si pomoct závorkama vycházely by mi dost podivné věci. Neříkám ,že tenhle příklad je nejchytřejší možný, ale zdá se mi, že jde správným směrem...

3 0
možnosti
PK

zadluzenicz

22. 12. 2011 12:20
Re: skoro souhlas

Příklad tabulkového procesoru mne také ihned napadl. Jednoduše "počítačová gramotnost" je dnes součástí základního vzdělání a priorita operátorů v ní hraje svou roli. Tabulkový procesor musí umět používat kdokoliv, kdo se byť jen okrajově dotkne administrativy. Pokud to neumí, rapidně klesá jeho schopnost řešit běžné praktické úlohy. To platí i o dělnících v továrnách, pokud nedělají čistě nekvalifikovanou práci. O vědních oborech, programátorech nebo i blbém managementu vůbec nemluvím. A překvapuje mne, že pan Pilný při své práci v Microsoftu na MS Excel nikdy nenarazil.

To že 90% absolventů i středních škol sotva zvládne aplikovat sumu na sloupec a nemá ponětí, jak to prakticky využít, potřebu této znalosti nijak nesnižuje. Spíše je to diskvalifikace vzdělávací instituce, která jim dala výuční list nebo maturitní vysvědčení.

1 0
možnosti
PN

Ftipnejj

22. 12. 2011 8:56
14

:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 30,43
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik