Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Třeba se v návaznosti na budoucí politiku dostaneme opět k mobilizaci.;-)

0 0
možnosti
Foto

podíval jsem se na stránky Rady seniorů a začal jsem se stydět, že senior jsem

0 2
možnosti

Jinak!

Půjdu volit KS, protože jeho názory a filozofie je mi bližší než názory a filozofie pana Zemana. Nic na tom nezmění ani podpásovky ani lži, které se objevují na jednoho nebo na druhého.

0 1
možnosti
Foto

Jsem důchodce věkem, mezi kverulantské a věčně nespokojené však nepatřím. Od dubna do listopadu hraju golf, tenis a střílím asfaltové holuby, v zimě lyžuji(teď jsem se zrovna vrátil z běžek) a před sebou mám Dolomity. Prostě si užívám doby, kdy to sice už s tělem jde s kopce, nemám však žádné zaměstnanecké nebo zaměstnavatelské povinnosti. Pokud jde o volbu, jakoukoliv, nepotřebuji nápovědu. Teď volím K.S. protože protřelých a fikaných "zemanů" je plná politická scéna.

3 0
možnosti

P51e92t81r 97B28u96k36a61l

24. 1. 2013 10:02

Myslite toho Frantiska Mrazka, ktery byl obchodnim partnerem KS ???? Jmena jako Provos, Pitr Vam asi taky nic nerikaji 8-o

Kristalove ciste vymyte mozky docista ;-D

2 4
možnosti

Na moji mobilizaci nebylo potřeba výzvy doktora z Vysoké školy politické KSČ (nebo KSSS), mě mobilizoval sám "lidový" Miloš Zeman při svém prohlášení ve chvíli, kdy postoupil do druhého kola. Najdenou zmizel ten jemný kultivovaný gentleman v perfektním obleku a vrátil se k nám agresívní a hulvátský Zeman z let dávno mimulých včetně nechutné přezíravosti vůči novinářům. Nechci, aby moji zemi reprezentoval politik těchto kvalit jen proto, že "paměť národa" je tak krátká.................

7 3
možnosti

Řekl bych, že je snad ještě hulvátštější. Hlavně nakydat co nejvíc špíny na soka, snad se do voleb už pravda nezjistí. Jenže kupodivu (a díkybohu) to tak zatím nevychází.

Samozřejmě se setkávám s lidmi, kteří opravdu věří, že pokud přijde KS na hrad, budou se navracet majetky sudetským Němcům. Masáž tedy funguje.

6 2
možnosti

Zcela výstižné! R^

Za Zemanem jsou hory nemravností, pochybností a lží.

7 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS