Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80i70r32o11s28l58a60v 84Š84i58m62k55o 7945603102895

"Přál bych Anglii, aby v jejím čele stál muž silný jako pan Hitler". W. Churchill, 1936. Po válce mu to voliči spočítali...

0/0
2.7.2013 16:58

P84a82v57e76l 34H73o17r81á18k 8401173105112

Neplete se pouze Klaus.

0/0
3.7.2013 16:28

M27a72r74t11i98n 18K62r27u49t60ý 1788381649925

z těch klíčových hodnot bych nevyhazoval ještě perspektivu, jinak souhlasím ve všem. Netroufám si ovšem říct, jestli absence hodnot a idejí u stran je příčinou, nebo naopak důsledkem absence nebo přímo nechuti k hodnotám a idejím u většiny našeho občanstva.

0/0
2.7.2013 10:44

J21o77s85e23f 47'12J35o95e47' 74V80o43c16h62y49á92n 8873518602830

Moudrá slova, díky za ně! R^

Kéž by se lidé v tomhle národě řídili víc zdravým rozumem a nenechali se manipulovat sobeckými politiky, kterých je všude plno.

Volbu si zasluží pouze dobré charaktery. Jistě se dají najít a podpořit... pak nám všem bude líp. [>-]

+1/0
2.7.2013 8:01

E67d85u86a53r95d 52N47a71v44r31á77t48i68l 5793950143310

ANO, vím, že tací existují? nebo ANO2011, vím, že tací existují?

0/−6
27.6.2013 11:30

P27e69t96r 74K30u34d10l30i65č11k98a 5772564715

Pan Pilný mi přijde natolik inteligentní, že to snad bude jen to ANO:-)

+7/0
27.6.2013 11:35

E37d76u80a35r35d 90N42a26v93r64á62t61i25l 5953420733360

babiš <--> havlík <--> občané.cz <--> pilný.....určitá vazba by tu byla...ale samozřejmě, jedná se jen o spekulaci...čas ukáže....nebo autor, pokud čte diskuse, odpoví.

0/−2
27.6.2013 12:31

J66a45n 70F70r81o62l18í46k 6606860335404

Při jeho prudké inteligenci nechápu výzvu občanům volit si do vlády ty správné odborníky. To jako vláda se sestavuje ve volbách?

0/0
27.6.2013 15:11

A50n47t93o86n59í49n 70T87i53c70h23e88r10a 6746428213686

Řešení v předposledním odstavci je nádherné až na pár úskalí:

- v tomto státě je zvykem volit jenom ty známé, člověk spadlý z nebe nemá šanci. Leda by to byl šikovný tlučhuba a populista

- "... při troše zájmu se o nich vše dovíte ..." obávám se, že informace budou poplatné jejich zdroji. Obyčejný volič těžko rozlišuje mezi informací a dezinformací, rád se nechá ovlivnit akcentem na nepodstatné a přehlédne informaci podstatnou, leč mediálně nezajímavou

+5/−1
27.6.2013 10:54

P19e13t87r 90S74k41á41c85e11l 6554249719

Nesouhlasím. Je třeba získat sebedůvěru a potom důvěru v jednu NEparlamentní stranu. Té pomáhat již nyní, tak ji nejlépe poznáte. Např.www.suverenita.info a více v článcích na www.hannig.blog.idnes.cz. Zvláště o důvěře, celé je to o důvěře. Obyčejný volič by měl nedůvěřovat Straně zdravého rozumu jako proč? Konečně je potřeba přestat volit negativně (jednou Pepík, podruhé Franta) a důvěřovat straně, která je zde několik roků a neprovázejí ji průšvihy. Potom změny nastanou.R^

0/0
29.6.2013 22:43

A88n74t14o18n85í53n 26T68i73c65h55e70r84a 6816958323816

Pane Skácel, znovu: bylo by to moc pěkné, ale jak přesvědčíte davy, která JEDNA z těch MNOHA neparlamentních stran (které tedy logicky nemají viditelné průšvihy) je ta, které by měli důvěřovat?:-)

0/0
2.7.2013 10:50

P70a16v30e96l 77H50o82r45á48k 8751163615112

Na tom je parlamentní demokracie založena, že můžete volit jen ty, které vám předloží. Kdyby tomu tak nebylo, tak už volby dávno nejsou.

0/0
3.7.2013 16:30

H57e93l56e26n64a 95M19í79č23k31o25v51á 1947536578262

v minulém roce návrh na zvýšení DPH bylo politické zadání na kterém  stál rozpočet ,v tomto měl Kalousek pravdu ,rozpočet je politikum..

0/0
27.6.2013 10:53

J15i91ř45í 19S13v40i48t92á73k 6206333307727

Víte co mě vyděsilo ? Když Němcová prohlásila že nebudou čekat až nově sestavená vláda předstoupí před parlament a rovnou ji v okamžiku jmenování vysloví nedůvěru to já osobně považuji za puč protože je vidět že parlamentu nejde o to aby se situace zklidnila ale o to aby vládla Němcová a byly zachovány staré pořádky a poslanci nepřišli o peníze. Je smutné že se najdou poslanci kteří v životě nikdy nepracovali a do parlamentu se dostali vlivem svých rodičů ( např. Benda a jiní ). Nesmírně by mě pobavilo kdyby panu Rusnokovi trvalo sestavení vlády trochu déle aby vychladly horké hlavy i když to situaci nikterak neřeší a nebo v případě nedůvěry není termín pověření nového pramiéra dán takže prezident může klidně čekat až do voleb a vláda v demisi může klidně vládnout.

+12/−9
27.6.2013 10:50

P47a76v20e16l 71N17o61v23á68k 4273988235111

Pohadky. Vlada patri do rukou profesionalnim politikum a ne nejakemu sboru odborniku a nadsencu.

+4/−15
27.6.2013 10:45

O57n84d14ř54e81j 96Š35r28u42b82a69ř 1525971275546

kdo jsou to ti profesionalni politikove?

+1/0
27.6.2013 15:12

O62n51d53ř72e87j 17Š74r53u15b45a33ř 1455941125466

a co pro nas udelali dobreho?

+2/0
27.6.2013 15:13

K74r46y95š11t82o63f 87L29a37n35í94k 1539140935505

ja myslim ze idealni by bylo, kdyby politici resili strategii a financovani ridili ekonomove.

0/0
27.6.2013 15:35

J63a72n 89R17i60c26h72t36e34r 5932812413985

Kalousek se taky prohlašuje za ekonomického odborníka:-(

0/0
3.7.2013 13:07

L19u58m60í39r 26V95i17t33h56a 2957447906732

"ANO, vím, že tací existují. Mohla by tak vzniknout vláda nikoli úřednická, nikoli vláda „odborníků“, ale lidí, kteří dají svoje prokázané schopnosti do služeb země, ve které žijí a budou pracovat pro své spoluobčany."

Ano, to je moc hezké... Ale jak dlouho jim to vydrží? 

Do té doby, až jejich vděční spoluobčané začnou hltat zprávy o tom, že ten a ten vůbec není takový Pan Čistý, protože... (jel načerno, přejel sousedovi slepici, nepustil v tramvaji babičku sednout... Doplňte si, co chcete).

Do té doby, než se někdo z jejich podřízených začne nezřízeně pakovat ve své funkci. Bohužel funkcí je a musí být moc a všechny se uhlídat nedají.

A i kdyby se nikdo pakovat nechtěl, tak se tomu pomůže. I kdyby se to mělo narafičit. Blesk, Nova, Aha a další se přece musejí prodávat...

Mějme na paměti to, co kdysi řekl kdosi moudrý (tuším, že Vysockij, ale nejsem si jist): "Pravda zvítězí nad lží, ale až dokáže to, co ona". Sladké lži se tak hezky věří a na každém šprochu... Závěr: Slušní a poctiví lidé se budou držet od politiky hooooodně daleko, protože jsou to právě ti, kterým by měli sloužit, kteří je pohaní a pošpiní hned, jak to jen bude možné. Tak to je.

+4/−2
27.6.2013 10:13

J32a25r46o91s62l70a58v 64C80h59u55d87á51č29e11k 7194705176105

V něčem s Vámi souhlasím. Záleží však na celkové politické vyspělosti národa.

0/0
27.6.2013 10:42

L31u88m19í78r 74V65i37t17h85a 2267177766542

Vy máte názory hodné pátera Vrby... Jenomže k Vaší smůle jsme o nějakých 200 let dál.

Národ je, jaký je, a do voleb se nezmění.

+1/−4
27.6.2013 10:47
Foto

V25á85c93l57a89v 42C41h20u82c43h37m98a 6155501738766

Mám rád jednu větu Jacka Nicholsona v roli Randala Mc Murphyho v Přeletu nad kukaččím hnízdem. 

"Aspoň jsem to zkusil".

+1/0
27.6.2013 12:26

J16a23r84o88s43l68a83v 22C46h71u36d34á62č71e47k 7724815106715

Pěkná věta. Nejlépe to však vyřešil ten ten Indián v závěru, který s nimi moc nediskutoval, rozbil skleněné dveře a utekl.

Sám jsem emigroval ze socialistického Československa v r. 1977. To se mi zdálo osobně nejlepší řešení. A neemigroval jsem ani tak kvůli sovětům, ani kvůli vládním českým komunistům, ale kvůli tomu, že si to většina národa nechala líbit.

Kdybych by znovu mladý a zdravý a chytrý a žil teď v Česku, tak bych asi emigroval opět. Ne kvůli Kalouskovi a spol., ani kvůli Paroubkovi a spol., ani kvůli ODS a spol., ani kvůli čSSD a spol. ale kvůli tomu, jací jsou mnozí Češi. Jen nadávají a do sami moc politiky nejdou.

I když se mi zdá, že politická vyspělost se začíná zvyšovat.

+5/0
27.6.2013 13:41

A65n34t53o28n38í74n 88T48i55c80h78e68r24a 6636408793136

Pane Chudáčku, v zemi, kam jste emigroval se lidé chovají politicky aktivněji, nebo je to podobné jako u nás a vy jste se jen držel hesla Co oči nevidí, to srdce nebolí?

0/0
27.6.2013 13:51

J31a87r21o56s11l81a21v 28C15h16u57d20á95č63e26k 7144775176525

Emigroval jsem do Nizozemska. Není to pochopitelně černobílé. Myslím si však, že lidé jsou tu v průměru politicky aktivnější, o politiku se více zajímají, lépe ji chápou a více o ní vědí. Naštěstí tu nejsou moc politické extrémy a je tu méně populismu, což je důsledek politické vyspělosti národa.

Když jsem učil na universitě v Amsterdamu, tak mne jednou překvapilo, když jsem šel domů a viděl fakultní schůzi jedné umírněné pravicové strany. Vypadalo to spíše jako oslava, bavili se spolu pili víno a limonády a jedli ňamky. V diskusích mezi sebou si však kultivovaně věci vyjasňovali.

Ne každý může a musí do politiky jít. Politické strany by však měly mít širší zázemí. A to zázemí tu má vliv na vedení stran, poslance i vládu, pokud jejich strana ve vládě je.

+1/0
27.6.2013 14:04

A61n94t56o23n53í30n 38T40i66c12h21e70r32a 6916448513936

Tuhle větu začínám nesnášet. Ne každý pokus je adekvátní cíli, ke kterému směřuje o vedlejších důsledcích ani nemluvím.

0/0
27.6.2013 13:45
Foto

V88á25c64l51a41v 98C32h68u41c38h59m27a 6615641468556

Víte, nadávat jak je vše špatně dokáže každý blb. Tím samozřejmě nemyslím vás, ale ty, které kolem sebe slyším neustále nadávat na politiku a když se jich zeptám koho teda volili, řeknou v lepším případě ODS nebo ČSSD a v tom  horším, že není koho volit a tak k volbám nechodí. Politika je taková jaká je právě proto, že jsme sice v roce 1989 zamávali klíčemi, ale drtivá většina se dál nestarala a spoléhala, že za ně vyřeší všechno ti druzí. Politika je svinstvo, protože ji necháváme pouze grázlům, kteří se neštítí žádných sviňáren. To lze vyřešit jen tak, že ti co si myslí o sobě že jsou slušnější, to těm okolo sebe také dokáží a udělají z politiky zase službu veřejnosti. Dnes to již není žádná oběť. Služba veřejnosti je již velmi dobře placená i bez sviňáren. Jen těch slušných se nám nějak nedostává. Zato blbců, co umí jen nadávat máme přespříliš.

+3/0
28.6.2013 19:08

P87e27t17r 74S74k66á36c71e51l 6534269939

Souhlas. Nenadávat a konat. Jsou pokorné NEparlamentní strany, stačí si již nyní vybrat. O volbách všichni jít a dát hlas jen těm. Jinak změny nenastanou tak brzy....R^

0/0
29.6.2013 22:50

M44o35n28i60k22a 32M24r62o52z10k30o94v34a 2539222912785

Naprostý souhlas....

0/0
1.7.2013 11:10

M23o14n47i74k25a 44M73r36o76z29k32o88v91a 2109872822385

Jo, i já. Ono hledat proč to nejde a kritizovat je desně jednoduché.

0/0
1.7.2013 11:08

D33u16š20a97n 14F38e49r82k12o 5876966220496

To jako myslíte Babiše? Toho, který - tak jako i Krejčíř- poskytl nenávratnou půjčku české straně sociálně demagogické (;-D) ve výši 60 mil. Kč za to, že mu slíbili Unipetrol?

+4/−2
27.6.2013 10:02

T30o54m44á91š 37V48e78s28e29l89ý 5535338450139

možná myslí spíš toho, kvůli kterému si všichni ničíme motory v autech a platíme předražené jídlo :-)

+1/0
27.6.2013 14:46

P91e72t59r 98T41o21m94e29k 7151810803195

Tak trochu pohádka. Ale představa to je hezká.

+2/−1
27.6.2013 9:39

L75i96b90o23r 56S75y24n36e97k 5761544988713

Karma. Kalousek jasně deklaroval svoje priority. Rozpočet je politikum, to zaznělo z jeho úst a nedostane od nás podporu, kdyby byl sebelepší. To přece musí nakopnout i Kalouskovi příbuzné, natož jeho voliče.R^

+19/−2
27.6.2013 8:53

J48a14r20o14s25l65a73v 67C35h56u19d51á87č64e10k 7534105486615

R^ S poslední větou však nesouhlasím. Ukazuje na to, že jste slušný člověk a myslíte si totéž o většině ostatních. Ne všichni lidé jsou však takoví. Kalousek jistě ne, jeho příbuzní a někteří voliči možná také ne. Třeba spoluprofitují na tom, že Kalousek je ministrem financí a jak jej vede. Bahno české politiky netvoří jen pár politiků. Do toho bahna patří i někteří jejich kamarádi, kamarádi kamarádů atd.

Někteří je však volili z naivity a nedostatku jiných jasně lepších kandidátů. Takoví snad již prokoukli. S tím s Vámi souhlasím.

+4/−2
27.6.2013 9:58

L21u28m72í80r 36V16i43t77h19a 2197147246282

Nevím, co je špatně na tvrzení, že rozpočet je politikum. Konec konců celé vládnutí je o rozpočtu a každá politická strana má o jeho struktuře jiné představy. podle toho si je přece vybíráme? Nebo ne? "Slušní lidé" volí podle čeho, pane Chudáčku a Synku?

+3/−1
27.6.2013 10:21

J59a36r92o17s84l25a88v 25C16h50u49d50á81č70e67k 7204245816975

Rozpočet a jeho struktura jistě patří do politiky. Je však divné, že někdo již předem řekne, že jej neschválí, aniž by věděl, jaký ten rozpočet bude.

+9/−3
27.6.2013 10:29

J38a91r87o52s74l32a82v 97C80h86u64d58á30č41e90k 7904615716915

Rozpočet a jeho struktura jistě do politika patří. Je však divné, že někdo řekne, že rozpočet neschválí, aniž by ten rozpočet četl. Vám se to divné nezdá? A když ne, mohl byste nám zde vysvětlit proč? Mnoho lidí si totiž myslí, že Kalouskovi a spol. jde hlavně o jejich pozice, o moc a výhody. Zda bude rozpočet nové vlády i dle jejich stanovisek dobrý nebo špatný na tom jim očividně nezáleží. Tak se alespoň Kalousek, dle mne, vyjádřil.

+12/0
27.6.2013 10:36

L67u84m58í46r 15V77i32t40h54a 2447757666942

Protože schválením rozpočtu by de facto vyslovil důvěru vládě Jiřího Rusnoka.

Ano,určitá množina lidí si myslí, že se současná garnitura chce akorát držet koryt. Ale tato množina (kterou Vy nazýváte většinou, ale žádný sofistikovaný průzkum v ruce nemáte), si to myslí vždycky, o komkoliv a za jakýchkoliv okolností, čili vypovídací hodnotu to moc nemá.

Mně osobně Rusnok nevadí. Vadí mi to, že se Zeman snaží zneužít situace a celou vládní krizi přeměnit na marketingovou kampaň značky SPOZ, za kterou se schovává.

+4/−2
27.6.2013 10:56

L36u16m85í36r 71V82i28t84h12a 2267187376512

Ostatně - pokud nejmenoval premiérku, která má podporu 101 poslanců, a místo ní jmenoval člověka, jehož vláda bude v demisi ještě dřív, než začne  vládnout, z mého pohledu porušil prezidentský slib, protože rozhodně není v zájmu všeho lidu, aby prezident takto destabilizoval politický systém v zemi.

+5/−1
27.6.2013 11:03

J91a29k18u90b 78Z16e48m31á23n23e78k 2554813741518

Imaginární podporu a jenom 101 poslanců, někdo se špatně vyspí nebo potká na chodbě kolegu s argumentem a podpora je v tahu. A s touhle premiérkou by vládla strana která poslední volby prohrála a která se v těch dalších sotva dostane do sněmovny.

Těžko říct jestli udělal dobře, spíš myslím, že na tom už nebylo co zkazit a žádné řešení není ideální. Tak budou za dva měsíce volby, v nich budou staré osvědčené tváře, my nebudeme mít zase koho volit, vybereme stejné **** jako předtím, protože tam jiní nejsou... a pořád dokola.

+3/−4
27.6.2013 11:31

A90n38t62o15n30í68n 31T24i54c63h29e77r53a 6176658673506

Říkám to před každými volbami: kdyby všichni, kdo volit nechodí, nebo stávající garnituru volí jen proto, že v televizi nikoho jiného neviděli, hodili do urny lístek se jménem kterékoliv nevládní strany, možná bychom se dočkali velkého překvapení.

Ale jak kdysi řekl jeden hudebník: Každá země má takovou vládu jakou si zaslouží

+1/0
27.6.2013 13:49

L18u62b85o13š 31K62r65i69m27l 4737234910175

Vaše vize je hezká, ale když bude v parlamentudeset a více stran s +- 7%, tak si opravdu neumím představit stabilní a smysluplnou vládu. Jakjsem psal již několikrát, obrovský problém české politiky a zákonodárství je "lidová" tvořivost poslanců a senátorů v průvěhu legislativního procesu a ta roste úměrně počtu starn koalice.

+1/0
27.6.2013 14:04

J80a89k18u75b 92Z72e62m12á17n81e69k 2154623361598

Já volím pokaždé a pokaždé nevládní. Ale je to lehce deprimující.

0/0
28.6.2013 13:07

J37a94r23o56s54l37a46v 28C88h48u68d74á96č44e12k 7944175316475

Omlouvám se, že jsem příspěvek vložil dvakrát. Ten první se mi dlouho neukazoval.

0/0
27.6.2013 10:38
Foto

O82t38a68k76a24r 92S15e47k10l 4801253975680

Černé nejen úterý , celý týden po kauze Nečas s akcemi (ne)osvíceného diktátora MZ. Když vidím, jak se po tom desetiletém exilu nafukuje vlastní důležitostí a opájí mocí....Asi jsem nekritický , všichni politici se dokonale v této krizi "odkopali" ! Když slyším Filipa nebo Bártu mluvit o morálce- divím se , že do nich blesk neudeří , ony ty pohádky nefungují.

Souhlasím s Vámi s potřebou nových politikům . Nesouhlasím s Vaším tvrzením, že jsou.Stehno z kapra, fialové lesy či poctivý politik je zhruba stejně se vyskytující matérie.

+3/−2
27.6.2013 8:52
Foto

Z36d16e41n32ě59k 65M47a78t43u70š29k36a 7338966645666

pokud nejsou, potom musím konstatovat, že náš národ nestojí za nic, protože v něm nelze najít schopného a slušného člověka

+6/−1
27.6.2013 9:01
Foto

V15á86c62l82a25v 53C30h67u27c97h63m49a 6895451478736

Jste vy schopný a slušný?

+1/−1
27.6.2013 9:09
Foto

Z50d10e48n90ě13k 79M44a51t83u68š48k67a 7498506905946

chci zůstat alespoň slušným a proto se do politiky nehrnu

+5/0
27.6.2013 9:18



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.