Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

Trošku mi to připadá, že agitujete pro ODS a obhajujete je, že chcete říct: oni už budou hodní, nebojte se, i nějaké nové lidičky tam přiberou, nějaké chytré a čestné (sic!) ... Přesně tohle naposledy sdělovla paní v beznaději Miroslava Němcová reportérům tv.

Né, to shnilé jablko nemá cenu okrajovat, je napadeno hnilobou skrz-naskrz. Proto ani Vašim slovům nevěřím, je mi lítoRv

6 6
možnosti
MI

Svatá prostoto ...

4 0
možnosti
DD

Argumentačně velmi kvalitní příspěvek - ale Vy to tak asi máte dané, zdá se mi.:-)

1 3
možnosti
JK

Stejně, jako ten Váš. :-)  Příště aspoň zkuste chápat čtený text.  Zdá se, že na Vás platí ta slova o nadávání v hospodách. ;-)

3 1
možnosti
DD

Máte nějaké prazvláštní sny. Ale klidně se s něma zde svěřujte, je to zatím sice takové nic moc, ale třeba to bude časem i něco zajímavého.:-);-)

1 3
možnosti
JK

Ty prazvlástní představy máte asi Vy.  Kde je v článku agitace pro ODS ?  Já tu naopak čtu, že v současných parlamentních stranách nejsou vhodní lidé.  A pokud mne paměť neklame, ODS je stále parlamentní strana. ;-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik