Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AF

Pane Pilný, bezvadný článek R^

Písničku dobře znám, patří mezi mé oblíbené , textově V i interpretací V

Také jsem přesvědčená, že u dosavadních stran teď panuje strach ze stran nových ,

protože je  šance, že přinesou něco odlišného , nového

 a hlavně úspěšnějšího ve všech směrech [>-]  .

Pro mě je hnutí ANO v čele s BABIŠEM  JEDINÁ MOŽNÁ VOLBA , A PŘEJI MU ÚSPĚCH , ŠTĚSTÍ A PODPORU OBČANŮ VŠEHO VĚKU R^R^R^

5 8
možnosti
JA

J96o59s93e94f 51A75n35t54o89š

20. 9. 2013 12:57

Pro mě je zase Babiš nepřijatelný.

7 5
možnosti
Foto

J17a85n 40R35ý51z83n36a94r

20. 9. 2013 11:06

Podle mého je základní potřebou naší politiky obměna. Tak zkusím Babišovce. Skončil jsem u nich vylučovací metodou.

Ze stávajících parlamentních stran srdce knížete Rohana nemá nikdo a tak není o co přijít.

Díky za podnětný článek.

R^

6 3
možnosti
BM

Po volbách možná budem vylučovat všichni.

Hezký den

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že jste nedodal, že stejně zakazuje osobní kampaň i Top09

8 1
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 30,43
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik