Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když jsem se dívala na seznam poslanců za ANO, (které jsem volila), přemýšlela jsem, kdo bude první hovádko, které se trhne. Proti mínění svých známých jsem jmenovala vás a ještě 3 další.

Vyplňuje se. Jste přesně typ člověka, který použije jiného jako výtah k politické moci a potom ho zradí. Informace jste měl i před volbami. Nemusel jste se jich účastnit, že?

0 0
možnosti

Zcela logicky, když zadavatel neumí kvalifikovaně specifikovat své požadavky, nemůže žádná IT firma vymyslet něco co by dobře fungovalo. Pracovala jsem pro jednu státní firmu a již nikdy více. Nekompetentí úředníci, kteří neměli, pro svoji "úzkou specializaci" elementarní  znalosti o problematice, návaznostech, požadovaných výstupech........ Nejčastěji znělo, nevím, musím se zeptat. Ve státní správě je příliš manažerů, vedoucích, podvedoucích, kteří sice umí psát sáhodlouhé referáty a nesrozumitelné instrukce,ale to je asi tak všechno.

0 0
možnosti

Z mého pohledu je problém v tom, že tyto zakázky dostávají účelově vzniklé firmičky napojené na současnou garnituru a přisáté k penězům, které z jednotlivých resortů tryskají silným proudem. Nebo snad znáte jméno nějaké firmy, které tyto zakázky realizují v souvislosti s jiným úspěšným projektem? Já tedy (snad s vyjimkou Gordicu) ne. Pak je naprosto logické (jak ostatně v blogu píšete) že to vždy končí naprostou katastrofou. Tady vidím hlavní problém. Myslím, že kdyby tyto systémy vyvíjely firmy např jako Wedos (hosting, domény, cloud ...) nebo ti, co dělali internetové bankovnictví pro Air Bank, nebo ti, co realizovali projekt sčítání lidu (před několika lety) - tak by jsme měli špičkové funkční aplikace za zlomek nákladů, které se vydaly za ty nefunkční spatlaniny.  Mám takový pocit, že za tři miliardy, které hvízdly v projektu S-karet by si u nás mohl např Microsoft vybudovat zcel novou pobočku pro celo Evropu ....

0 0
možnosti

Z mého pohledu je problém, že nikdo nedohlíží na "kvalitu" dodávaného řešení a pak především neskutečné plýtvání tím, že se software často kupuje nový na míru. Podobné systémy existují nejen v okolních státech ale i ve velkých firmám na pro jejich vnitřní potřebu. Podle mého názoru je levnější a robustnější použít existující řešení se známými parametry tak aby vyhovovalo lokálním podmínkám než vyrábět někde něco "doma na koleně". Existuje i velký prostor pro víc open-source, který sice není úplně zadarmo, ale je rozhodně levnější.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 4962x
Hezký den, čím jsem byl, vším jsem byl rád, chudým dítětem, štastným otcem a dědou, šéfem Microsoftu, autorem 12 knih, investorem v televizním Dni D, poslancem, ministrem financí. 

 

 

 

Seznam rubrik